ligebli Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hei kjører apache på w2k server. Har satt opp .htaccess, og konfigurert passordfilen ved hjelp av apaches egen passordgenerator. Når jeg prøver å logge meg på får jeg opp påoggingsbilde, men serveren vill ikke godta passorde/bruker. Trenger noen tips for å komme videre. Har hørt noe om at mappene må ha en spesiell status som kan settes via en ftp client alla cuteftp ????? er det noe i dette ??? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 hvordan ser .htaccess'en din ut? hvordan ser .htpasswd'en din ut? Det at du får opp Authentication-bildet virker som om httpd.conf er riktig satt opp..... Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Hei filen ser slik ut: AuthUserFile /Apache/htdocs/annet/.htpasswd AuthGroupFile /dev/null AuthName "annet" AuthType Basic require user henry Passordfilen er Henry:"kryptert passord" Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hei filen ser slik ut: AuthUserFile /Apache/htdocs/annet/.htpasswd AuthGroupFile /dev/null AuthName "annet" AuthType Basic require user henry Passordfilen er Henry:"kryptert passord" Hmm.. De to linjene (AuthUserFile og AuthGroupFile) ser mer ut som linjer for *nix. Jeg har ingen erfaring med apache/windows, men mulig der er noe der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå