norsemanGrey Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Heisann Kjører med dualboot med både Vista og XP på maskinen min, som jeg kan velge ved oppstart. Har 4 interne harddisker og problemet er at XP bare finner 2 av dem. Den med operativsystemet (selvfølgelig) + en til. Er det noen som vet hva dette kan komme av? Eventuelt hva som kan gjøres med det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har du sjekket i Device Manager (Enhetsbehandling) om du mangler noen drivere til kontrolleren? Lenke til kommentar
norsemanGrey Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Har du sjekket i Device Manager (Enhetsbehandling) om du mangler noen drivere til kontrolleren? Oppdaterte de driverene som lå under kontrolleren i Device Manager og da fant den faktisk en av harddiskene. Nå mangler det bare 1 Hvordan ser jeg eventuelt at det mangler noen drivere? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvis det er problemer så ser du utropstegn eller spørsmålstegn. Hvis du ikke ser noe slikt så er alle drivere på plass. Lenke til kommentar
norsemanGrey Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Nei det virker som om alt er i orden med driverene. Jeg har faktisk et tilsvarende problem med den ene DVD brenner min. Det er en SATA DVD brenner, og den blir oppdaget i Vistan, men XP klarer ikke å finne den. Lenke til kommentar
hegvold Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Kan det være IRQ-crash i XP da? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Så finner vista alle da. Start->kjør->diskmgmt.msc(alle her) Boot sector kan ha fått seg en smell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå