MclarenMrcedes Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 har noen erfaring med Renchi? er det en pålitelig side å bestille fra ? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Vet ikke om Renchi.. Selv tror jeg at jeg avventer til over helga, da får vi sikkert høre om spillet kommer ut på japan store. Det beste hadde vært å lastet det ned tipper jeg, så kan jeg kjøpe disken senere Lenke til kommentar
praystation Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Vet ikke om Renchi.. Selv tror jeg at jeg avventer til over helga, da får vi sikkert høre om spillet kommer ut på japan store. Det beste hadde vært å lastet det ned tipper jeg, så kan jeg kjøpe disken senere Den kommer nok en nedlastbar versjon ja. På gran-turismo.com står det at Blu-ray Disc versjonen koster 4980 yen, mens download versjon koster 4500 yen. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er bare å hive seg på et lynkurs i japansk fort som f da. Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 joda, funker det også , men jeg hørte noe om at det ikke ville være skademodell på PSN versjonen, stemmer dette? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 joda, funker det også , men jeg hørte noe om at det ikke ville være skademodell på PSN versjonen, stemmer dette? Gamle rykter uten hold i virkeligheten. Har aldri vært snakk om skademodell på prologue i det hele tatt. PUNKTUM. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Når kommer dette til Norge? Og når kommer det på US og EU ps store? Gidder ikke bestille en japansk versjon jeg ikke forstår en dritt av. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Februar!! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det skal slippes i USA 28. februar. Hvem klarer vel å vente så lenge? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det skal slippes i USA 28. februar. Hvem klarer vel å vente så lenge? Jeg burde klare det, har nettopp begynt new game på Motorstorm. Så har nok å gjøre i tiden fremover. Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Går bare og venter på Gran Turismo 5 Prologue nå!!! Gleder meg sinnssykt til 13.des...men det kommer sikkert til å bli stor pågang den datoen? Noen som vet ca hvor stort den nedlastbare versjonen kommer til å bli? Ser at bare demoen på mange av spillene jeg har lastet ned til nå ofte er på ca 1,2 GB... Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Tipper det blir ca 5gb, kanskje mere, kanskje mindre Sitter enda å håper på å få ps3'n min før jul, men det ser for øyeblikket stygt ut... Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Litt OT, men noen som vet om demoen på japan store er fjernet? finner den ikke lenger. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Den forsvann rundt 1. des Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå