Gå til innhold

GT5 Prologue preorders

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Har dere bestilt Prologue? Tenkte jeg skulle skaffe meg en fra japan, selv om spillet ikke skulle være på engelsk så klarer man nok å spille det ;)

Har funnet spillet til 46 USD pluss frakt hos japanvideogames. Dette er de samme karene som skaffet meg Dual Shock 3 kontrolleren meget kjapt. Fikk den 3-4 dager etter at den kom ut i japan. Så håper de er like raske med spillet.

Det blir 63 USD med billigste fraktmetode, som er USPS first class mail, som er samme fraktmetoden som fikk DS3 kontrollerene min så kjapt frem. Og hva er vel 340 kr? 3 øl og en dram på byen..

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gran Turismo 5 Prologue's release date is finally known for North America. GT5 Prologue will be out in Japan this December and the North American version will be released on February 19, 2008.

Kilde.

Jeg har fått lagt til visakortet i Japan PS-Store, så jeg blir nok å kjøpe det derfra.

Skulle jo gjerne hatt ett G25, men det er litt ille å bruke så mye penger på seg selv i disse juletider. :)

Lenke til kommentar

Who cares japansk, du ser hvilken bane og hvilken bil du kjører, Fett nok. Dessuten kommer det rimelig fort hva som er hva på andre forum der ute.

Hadde jeg bare kunnet få kort snart...satt opp på ønskeliste til jul, forhåpentligvis får jeg det også...

Lenke til kommentar

Eneste jeg kan huske å ha hørt snakk om er at versionen som skulle bli sluppet på PSN ikke ville ha skademodell, mens Blu-Ray-versionen ville ha det.

Har du fått lagt til noen visakort i det siste? En kompis prøvde nemlig på US-Store for en stund siden, men uten hell.

Jeg kjøpte Warhawk to ganger fordi jeg ikke klarte de tre-fire ekstra dagene med ventetid i posten. :p

Lenke til kommentar
Har dere bestilt Prologue? Tenkte jeg skulle skaffe meg en fra japan, selv om spillet ikke skulle være på engelsk så klarer man nok å spille det ;)

Har funnet spillet til 46 USD pluss frakt hos japanvideogames. Dette er de samme karene som skaffet meg Dual Shock 3 kontrolleren meget kjapt. Fikk den 3-4 dager etter at den kom ut i japan. Så håper de er like raske med spillet.

Det blir 63 USD med billigste fraktmetode, som er USPS first class mail, som er samme fraktmetoden som fikk DS3 kontrollerene min så kjapt frem. Og hva er vel 340 kr? 3 øl og en dram på byen..

Finnes det en plass hvor man kan skrive til de at pakken skal ha verdi under 200Nkr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...