UrgeLoL Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Har dere bestilt Prologue? Tenkte jeg skulle skaffe meg en fra japan, selv om spillet ikke skulle være på engelsk så klarer man nok å spille det Har funnet spillet til 46 USD pluss frakt hos japanvideogames. Dette er de samme karene som skaffet meg Dual Shock 3 kontrolleren meget kjapt. Fikk den 3-4 dager etter at den kom ut i japan. Så håper de er like raske med spillet. Det blir 63 USD med billigste fraktmetode, som er USPS first class mail, som er samme fraktmetoden som fikk DS3 kontrollerene min så kjapt frem. Og hva er vel 340 kr? 3 øl og en dram på byen.. Endret 4. desember 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kanskje VGP får det inn etterhvert, som med Dual Shock 3 kontrollene? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Godt mulig, men da får man enda ett mellom ledd, og man må betale mer. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kanskje jeg kjøper fra japanvideogames? Billig. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Godt mulig, men da får man enda ett mellom ledd, og man må betale mer. Ja, sant, og de forsvinner sikkert like fort som de blir lagt ut i så fall. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Klarer nok ikke vente her om ikke økonomien er helt krise. De skriver ned verdi automatisk eller må det spørres ved hver bestilling? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 har det kommet ut i japan??? når kommer det til europa?? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Japan: Release Date:Dec 13,2007 Europa / USA har ingen bekreftet dato. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Gran Turismo 5 Prologue's release date is finally known for North America. GT5 Prologue will be out in Japan this December and the North American version will be released on February 19, 2008. Kilde. Jeg har fått lagt til visakortet i Japan PS-Store, så jeg blir nok å kjøpe det derfra. Skulle jo gjerne hatt ett G25, men det er litt ille å bruke så mye penger på seg selv i disse juletider. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 er dette noe smart da? vil ikke japanske versjonen ha japansk tekst overalt? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Who cares japansk, du ser hvilken bane og hvilken bil du kjører, Fett nok. Dessuten kommer det rimelig fort hva som er hva på andre forum der ute. Hadde jeg bare kunnet få kort snart...satt opp på ønskeliste til jul, forhåpentligvis får jeg det også... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Skulle ikke dette spillet kunne lastes ned fra PSN-store til en passende sum? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Skulle ikke dette spillet kunne lastes ned fra PSN-store til en passende sum? Ja, ble ikke det bekreftet? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nei, det som lå på jp PSN var en "demo av demoen". http://en.wikipedia.org/wiki/Gt5#Free_Playable_Demo Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er alle spill fra Japan Video Games på Japansk, eller er det mulighet og få engelske utgaver også? Går utifra at de prisene som står der er US$? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Ble dem enige om det skulle komme på PSN? Kan jo selvfølgelig kjøpe derifra, men er usikker på om det skulle komme. Og vet ikke om jeg får visa kortetene mine inn på den japanske butikken, får det til på den amerikanske.. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Eneste jeg kan huske å ha hørt snakk om er at versionen som skulle bli sluppet på PSN ikke ville ha skademodell, mens Blu-Ray-versionen ville ha det. Har du fått lagt til noen visakort i det siste? En kompis prøvde nemlig på US-Store for en stund siden, men uten hell. Jeg kjøpte Warhawk to ganger fordi jeg ikke klarte de tre-fire ekstra dagene med ventetid i posten. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har dere bestilt Prologue? Tenkte jeg skulle skaffe meg en fra japan, selv om spillet ikke skulle være på engelsk så klarer man nok å spille det Har funnet spillet til 46 USD pluss frakt hos japanvideogames. Dette er de samme karene som skaffet meg Dual Shock 3 kontrolleren meget kjapt. Fikk den 3-4 dager etter at den kom ut i japan. Så håper de er like raske med spillet. Det blir 63 USD med billigste fraktmetode, som er USPS first class mail, som er samme fraktmetoden som fikk DS3 kontrollerene min så kjapt frem. Og hva er vel 340 kr? 3 øl og en dram på byen.. Finnes det en plass hvor man kan skrive til de at pakken skal ha verdi under 200Nkr? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Sist tok jeg å sendte mail til dem like etter at ordrenbekreftelsen var mottatt. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Sist tok jeg å sendte mail til dem like etter at ordrenbekreftelsen var mottatt. Ok får gjøre det da. Vil helst slippe toll for spillet, da det er dyrt nok å få det hit til Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå