Pogo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Phonedrift har en klapptelefon som er lett å sette på bakken å filme med, og nå som vinteren er her, og bmwen er handlet, så fant jeg på en liten kul ting å gjøre Endret 4. desember 2007 av Pogo Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du bryr deg ikke så mye om den telefonen ? Lenke til kommentar
Pogo Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Joda, jeg har bare uforbeholden tro på meg selv Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har du gjort dette mye? Isåfall er det utrolig at telefonen lever. Lenke til kommentar
Pogo Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 måtte gjøre det noen ganger for å få en bra vinkel på kameralinsa Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ganske tøff video, når man tenker at du "ofret" mobilen din for å ta denne videoen. Kanskje du burde hatt litt mer "sleng" på bilen? Hehe.. Lenke til kommentar
Pogo Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 lå så og si så brei som man kan ligge uten å snurre, men gjorde det så sent at det kom ikke med, er liksom over telefonen når det skjer Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Martin da! Hvor er det du gjør dette? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fordi han kan Nei, det var et godt spørsmål, Erik. Jeg er like nysjerrig på svaret som du er. Lenke til kommentar
Pogo Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 PÅ fergekaia på melbu xD Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det svaret var vel opplagt . Vi har ingen rånere på andre siden av øya, vi. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Brilliant. Nestegang lar du Christer ligge på veien å filme \o/ det blir pr0 kameravinkel og spooky lydeffekt. Anyways, IBTL. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Brilliant. Nestegang lar du Christer ligge på veien å filme \o/ det blir pr0 kameravinkel og spooky lydeffekt. Anyways, IBTL. Veit du, det hadde vært noe! Hvis noen finner en bil som er høy nok, f.eks en Pajero med heving eller lignende, og en flink sladder, så skal jeg jaggu ligge under med kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå