Mr. Bojangles Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 For tiden er jeg utrolig giddaløs. Jeg er ikke deppa eller noe slikt, men jeg gidder bare ikke noe. F.eks. er ting som vanligvis er gøy, f.eks. være med kamerater; skru bil i garasjen og andre ting som egentlig ikke er noe fysisk anstrengende og egentlig er gøy, et utrolig ork. Jeg gidder rett og slett ikke. Jeg kan sette meg i sofaen etter skolen, og så tenker jeg at jeg skal stikke ut en tur - men så blir det ikke noe av fordi jeg bare drøyer det i det uendelige. Eller jeg kan sette meg ned foran PC-en for å gjøre lekser, men bare utsette det og utsette det og bare sitte å høre musikk og surfe. Jeg sover rundt 6,5-7 timer hver natt, og ofte etter skolen. Hva kan det være? Noe jeg ikke fpr i meg i kosten? Lenke til kommentar
564215 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kjøp deg x antall Battery! Da kan du regne med at det blir fart på sakene.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg er sånn selv mange ganger, er ikke annet å gjøre enn å trene.. Funker hver gang man er deppa, sliten, kåt og sinna. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 vintersjuka... det er mørk når man står opp,og mørkt når man kjeme heim.då blir mange rett of slette giddalaus og deppa.og tom for energi Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 vintersjuka... det er mørk når man står opp,og mørkt når man kjeme heim.då blir mange rett of slette giddalaus og deppa.og tom for energi Der har du det jeg lider av. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg er sånn alltid synest ikke det er noen sykdom Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ta deg en tur til legen og ta deg en blodprøve for å finne ut om du mangler noe. Skader aldri det. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det er nok fordi du ikke får noe sol på kroppen. Jeg trente veldig ofte i sommer og høst... Men nå gidder jeg aldri. Satans vinter... Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det kan nok ha noe å si med vintertiden, ja Blir sånn selv også, iblant. Men har du forandret noe på kostholdet? For noen måneder siden var jeg også slapp hele tiden, men det var da jeg levde på typisk "boksemat" som spaghetti ala capri, og annen hybelmat. Men nå er det slutt på det Lenke til kommentar
V_B Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Du sover litt for lite vil jeg mene på. Hva med å prøve å sove 8-8,5 timer om natten ? Kanskje du er en av de personene som trenger mere søvn for å fungere på topp på dagen. Prøv også å spis litt fargerik frukt om jeg kan kalle det det ? Appelsiner o.l . Det hjelper hvertfall på mitt humør. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Du sover litt for lite vil jeg mene på. Hva med å prøve å sove 8-8,5 timer om natten ? Kanskje du er en av de personene som trenger mere søvn for å fungere på topp på dagen. Prøv også å spis litt fargerik frukt om jeg kan kalle det det ? Appelsiner o.l . Det hjelper hvertfall på mitt humør. Jo, kanskje - men har liksom alltid sovet 5-6 timer hver natt, og det er ikke før de siste månedene jeg har merket dette. Kan prøve å sove litt mer, kanskje legge meg nå? Skal opp kl. 7. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Vist du skal opp klokka 0700, legg deg heller klokka 2300.. Tviler på at det er så sinnsykt viktig det du gjør mellom 2300 og 0200 på natta Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg har også merket at jeg kan bli veldig slapp og giddalaus til tider. Skyldes nok mye mørke. Det kan hjelpe veldig å legge inn noen treningsøkter annenhver dag, litt for å ha noe å finne på og mest for å få gira opp kroppen litt. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg forstår hvordan du har det, og det er helt forjævlig. Rett og slett. Har det stortsett hele tiden, og sover gjerne 2-3 timer når jeg kommer hjem fra skolen. Orker absolutt ingenting. Vet ikke hva jeg skal gjøre, og det gjør meg relativt deprimert. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Som sagt tidligere så hjelper det mye å begynne å trene. Den vanskeligste delen er jo å begynne å trene da.. Det er jo ikke så lett når man først er blitt sånn. Men kjøp et par håndmanualer, og ta noen armhevinger for dagen. Da blir det mer liv! Er selv i en slakk og giddaløs periode nå, har vært det en stund. Jeg vet at om jeg begynner å trene igjen så blir det mye bedre, men jeg gidder aldri og utsetter det alltid til "imorgen" Sett på noe musikk som får liv i deg, det hjelper enten du skal trene eller bare vil være litt mindre giddaløs mens du sitter foran dataen. Jeg har f.eks lyst til å spille lotro nå, men gidder ikke starte det. Menmen, det ordner seg imorgen. For da skal jeg begynne å trene igjen Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er enig med de andre her - det skyldes sikkert mörketida. Jeg kjenner meg også slappere nå om dagen. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Det kan være vinterdepresjon, det skal visst være veldig vanlig blant folk. Hvor gammel er du? Har hørt att det er mange som blir "giddaløse" og late på slutten av puberteten og litt etter det. Vet ikke om det stemmer da. Endret 14. desember 2007 av DeeCoo Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er nok mye mulig det du sier med alder. Er 16 jeg. Ferdig med puberteten for en stund siden riktignok.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg er 18. Har kjøpt meg espresso-maskin nå, blir vel litt våknere om morgenene vil jeg tro. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Godt at jeg ikke er den eneste som har det sånn. Trente mye helt inn til sommerferien, men nå er jeg slapp som pokker. Får aldri sove på nattestid heller.. noe som går utover både skole og skolearbeid Er 17 og går andreåret på videregående hvis noen måtte lure. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå