Rikko Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) noen som vet om noen norsk/utenlandske gratis tv på internett, eller gratis filmer. *Oppfordring til ulovligheter fjernet* Endret 5. desember 2007 av KVTL Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du har jo f.eks. Zattoo som sender blant annet NRK1 og NRK2, samt noen utenlandske kanaler. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Mener du å kunne se programmer og sånn som Prison Break o.l eller mener du NRK og sånt? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Off topic og oppfordring til ulovligheter slettet. Kun gratis matriale som nrk på web er tillatt. Reglene for forumet gjelder også PM og Blogger. Denne posten skal ikke kommenteres i tråden da det regnes som off topic. MVH KVTL Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg tror ikke at det er noe som er gratis lengre. Men, det er en del steder på nettet, QXL blandt annet, hvor man kan få kjøpt pakker til 49,- tror jeg. Er usikker på om dette er imot loven. Men, jeg tror ikke at du kommer noe nærmere gratis hvert fall. Utenom NRKs webtv da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå