dymoletratag Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) -- Endret 10. juli 2015 av Fittegulp Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Synd at KLM nå er blitt redusert til LM. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jau, men la dette bli en mimre-tråd, ikke jamre-over-K'ens-bortgang-tråd. Endret 4. desember 2007 av Futtlur Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvis du graver frem hele "Sport og Dill"-episoden, så er jeg villig til å traske over til naboen, og ete både hatten og katta hans. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Kan spare deg for katten, men hatten kan du gjerne ta (Vet ikke om det er hele episoden, er det ikke det kan jeg ta en sjekk gjennom KLM-samlingen min) Endret 4. desember 2007 av Futtlur Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Takk, men har sett alle de små dryppene som ligger ute på nettet. Hele seansen varte vel i ca. 25 minutter, og er etter min mening det beste KLM gjorde sammen. Husker at stakkars Sølve kom dagen etter på Sportsrevyen, og var mildt sagt småsur ... Mener å huske at han startet Sportsrevyen med å si: "Og dette e den riktige Sølve!" Husker at jeg knegget, mere enn anstendig der jeg satt benket foran tuben. Jeg driter i om jeg begynner å ansamle litt mose, fordi det å være tilstede når "historier" skrives, overgår den tapsfølelsen. Alle Fjernsynskrøkkene, og Sleikestova-sketsjene hadde heller ikke vært å forakte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå