Gå til innhold

Hvordan ser du ut på håret?


Rikko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Respekt å se ut som du kommer fra en dressmannreklame :wee:

Neida, regner med du ikke er grå i pelsen og konstant ser undrende, men bestemt ut i luften. Grei sveis, men den så litt "flat ut" på en måte, så om du har en veldig lik sveis, anbefaler jeg å rufse det litt ^^

Lenke til kommentar

 

Respekt å se ut som du kommer fra en dressmannreklame :wee:

Neida, regner med du ikke er grå i pelsen og konstant ser undrende, men bestemt ut i luften. Grei sveis, men den så litt "flat ut" på en måte, så om du har en veldig lik sveis, anbefaler jeg å rufse det litt ^^

Tipper det er deg vi ser på avatar bilde :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg lot hun som pleier klippe meg være litt eksperimentell, så nå har jeg det lengst helt fremst (ca til skuldrene) som jeg styler til å følge ansiktsformen, og jeg har en slags liten pannelugg. Panneluggen ser helt jævlig ut om jeg ikke styler, så jeg jeg bruker voks helt neders og legger den litt på skrå. Ellers, det som er litt kortere enn lengdene fremme rufser jeg litt til og tar voks i tuppene.

 

Jeg var veldig skeptisk i begynnelsen, men har fått masse komplimenter og spørsmål om hvor jeg gjorde det, så det er vel ok.

Lenke til kommentar

Herregud så mange sveiser jeg har hatt oppigjennom.

 

Alt fra bollesveis, hadde 15cm hanekam med et par mm hår på sidene en stund, "opp lugg" som alle gikk med en stund, skitkort over hele skallen, and the list goes on.

 

For øyeblikket har jeg bare noen millimeter over hele, synes det er litt digg når man går med lue osv så er det akseptabel sveis selv når du tar den av/blir dratt av lua av andre personer på skolen.

 

Bytter litt mellom kjempekort og 3-4 cm hår som jeg rufser til om jeg ikke gidder klippe meg kort igjen med det første.

 

Skal få posta bilde senere, bare finne noe først :)

Lenke til kommentar
bruker masse voks av typen h&m claywax

Huff. Har lånt den ved et par anledninger i gymnastikken. Anbefales ikke.

 

nei, anbefaler den ikke jeg heller. håret blir helt hvitt hvis du brukte mye av den. har nå byttet til renati rock hard:)

 

jeg poster pic snart av sveisen.

 

edit: driit mange skriveleifer:P

Endret av PortioN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...