medlem-130744 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Dette er da meg, skall la håret gro til våren kommer, så skinner jeg meg Kopi_av_fd.bmp Kopi_av_fd.bmp Endret 19. desember 2007 av medlem-130744 Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Har noe som er veldig likt http://z.about.com/d/mensfashion/1/5/0/3/c...orcamo_cmyk.jpg Respekt å se ut som du kommer fra en dressmannreklame Neida, regner med du ikke er grå i pelsen og konstant ser undrende, men bestemt ut i luften. Grei sveis, men den så litt "flat ut" på en måte, så om du har en veldig lik sveis, anbefaler jeg å rufse det litt ^^ Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Har noe som er veldig likt http://z.about.com/d/mensfashion/1/5/0/3/c...orcamo_cmyk.jpg Respekt å se ut som du kommer fra en dressmannreklame Neida, regner med du ikke er grå i pelsen og konstant ser undrende, men bestemt ut i luften. Grei sveis, men den så litt "flat ut" på en måte, så om du har en veldig lik sveis, anbefaler jeg å rufse det litt ^^ Tipper det er deg vi ser på avatar bilde :!: Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Seff, gikk for biker-stilen. Helskjegg og tynn hårmanke ftw! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg har ikke like flatt hår som de i reklamen men var det nærmeste bildet jeg kunne finne, har forøvrig alltig ett undrendre blikk!!! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hehe, flatt hår er trasig ^^. Har ganske kort, rufset hår selv, skal se om jeg ikke kan laste opp et bilde så snart jeg får tak i et. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hanekam men kort hår Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) sdfdsf Endret 13. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 har nå 35-40 cm krøllete mørkebrunt hår. Skal klippe meg idag og resultatet skal blir noe ala 5-10 cm Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jaja, da var det gjort. Mitt lange hår har fallt og jeg synes det ble riktig så fint. Skikkelig rart å skjenne på skalpen, som å fjerne reguleringen omtrent. Skal poste bilder senere.... Lenke til kommentar
Booyaka619 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Svart hår, lugg.. Litt Cleopatra aktig utseendelse. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Mørkt, når meg til under ørene, og veldig rufsete : -p Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Flammer er tingen. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 BlueEAGLE, håret ditt så litt kjedelig ut på sidene. Kanskje vis du gjør litt mer ut av det på toppeb ville det sett bedre ut Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg lot hun som pleier klippe meg være litt eksperimentell, så nå har jeg det lengst helt fremst (ca til skuldrene) som jeg styler til å følge ansiktsformen, og jeg har en slags liten pannelugg. Panneluggen ser helt jævlig ut om jeg ikke styler, så jeg jeg bruker voks helt neders og legger den litt på skrå. Ellers, det som er litt kortere enn lengdene fremme rufser jeg litt til og tar voks i tuppene. Jeg var veldig skeptisk i begynnelsen, men har fått masse komplimenter og spørsmål om hvor jeg gjorde det, så det er vel ok. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Rufsete halv langt jeg bruker ingenting i det ! Lenke til kommentar
DHM Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Herregud så mange sveiser jeg har hatt oppigjennom. Alt fra bollesveis, hadde 15cm hanekam med et par mm hår på sidene en stund, "opp lugg" som alle gikk med en stund, skitkort over hele skallen, and the list goes on. For øyeblikket har jeg bare noen millimeter over hele, synes det er litt digg når man går med lue osv så er det akseptabel sveis selv når du tar den av/blir dratt av lua av andre personer på skolen. Bytter litt mellom kjempekort og 3-4 cm hår som jeg rufser til om jeg ikke gidder klippe meg kort igjen med det første. Skal få posta bilde senere, bare finne noe først Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 bruker masse voks av typen h&m claywax Huff. Har lånt den ved et par anledninger i gymnastikken. Anbefales ikke. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Litt krøllete, brunt(?). Bruker Renati Strong hold for å holde det på plass. Luggen opp til høyre;) ALLTID samma sveisen... se selv. Bildene er tatt for anledningen fremme/på toppen: Ene sida: Andre sida: Det er mamma som pleier å klippe meg.... Med kjøkkensaksa.... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) bruker masse voks av typen h&m claywax Huff. Har lånt den ved et par anledninger i gymnastikken. Anbefales ikke. nei, anbefaler den ikke jeg heller. håret blir helt hvitt hvis du brukte mye av den. har nå byttet til renati rock hard:) jeg poster pic snart av sveisen. edit: driit mange skriveleifer:P Endret 14. januar 2008 av PortioN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå