Acrid Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Skinhead. Tar skitn bort med høvel med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 ca litt for langt blondt (begynner vel å bevege seg vekk fra blondt nå ) hår som jeg prøver å la ligge mot høyre uten at det blir for mye sleik Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 ca. sånn: er litt anderledes midt på dagen siden woksen begynner å gå ut Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 når eg ein gong for noken år siden var inne i metallfasen min så skulle eg farge håret svart så glemte eg å ta pigmentane i så vart det lilla faen det vart stygt, så då måtte eg meste skrelle av heile driten, og etter det farga eg det aldreg meir. så no har eg ...vanleg hår Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Sånn nå. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 dette er bare litt konstruktiv kritikk altså; men viss du tek i litt vaks eller noke så får du det til å liggje litt finare og ikje ser sånn...elektrisk ut Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 tror det er meningen.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Var det ment imot meg? Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 http://img.nrk.no/img/278380.jpeg mm Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Har kun et par millimeter med hår, så lite voks og geleer for meg Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Var det ment imot meg? ja Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Nå er det min vanlige elektriske stil. Ellers er håret mitt så flatt og kjedelig. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 det såg ut som ein sau uten krøller Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 det såg ut som ein sau uten krøller Å hensikten med en slik komentar er? Ser ikke du har lagt ut bilder av håre ditt, og da synes jeg ikke du har rett til og komme med en så spydig komentar til noen som faktisk tør og vise hvordan man ser ut på pappen! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 sorry kammerat eg tenkte berre eg skulle gje litt konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 La gutten komme med sånne innlegg. Blir det for grovt er det rapportering til mod. ikke verre Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 det såg ut som ein sau uten krøller sorry kammerat eg tenkte berre eg skulle gje litt konstruktiv kritikk Kaller du det konstruktivt tror jeg du har misforstått betydningen av konstruktivt. Lenke til kommentar
pompews Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) dette er bare litt konstruktiv kritikk altså; men viss du tek i litt vaks eller noke så får du det til å liggje litt finare og ikje ser sånn...elektrisk ut det såg ut som ein sau uten krøller sorry kammerat eg tenkte berre eg skulle gje litt konstruktiv kritikk Kaller du det konstruktivt tror jeg du har misforstått betydningen av konstruktivt. Var sikkert det innlegget han mente Men ser ikke pointe i det saue-innlegget (bwahaha) Btw ser omtrent likedan ut som Supahfly, bare litt brunere også en sånn sosse-sleik me luggen Endret 17. desember 2007 av pompews Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Sånn nå. Dæven, om du ligger godviljen til kan du ligne på Cloud Me: hmm, muligens 7cm med hår, som noen ganger det ikke finnes noe wox i (ser ut som en dass da), eller noe dax sort/gull, med noe som ligner på slæjk som er litt rufsete! Jeg fant virkelig ikke noe annet bilde av meg, så dere får unnskylde overkroppen min Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Har noe som er veldig likt http://z.about.com/d/mensfashion/1/5/0/3/c...orcamo_cmyk.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå