Anomi Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Har krøllete hår ned til skuldrene, men til nyttår skal alt vekk. Kommer sikkert til å angre som et helvete når jeg for se den glattbarberte skalpen. Noen som har erfaringer med glattbarbering? Angra du i ettertid? Endret 7. desember 2007 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Har krøllete hår ned til skuldrene, men til nyttår skal alt vekk. Kommer sikkert til å angre som et helvete når jeg for se den glattbarberte skalpen. Noen som har erfaringer med glattbarbering? Angra du i ettertid? Å herre gud, jeg hadde ikke takla det. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 4-6 cm med hår som står rolig på hodet med en liten antydning til sleik. Bruker voks for å holde det nede, ellers ser jeg ut som en dunete andunge. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Har krøllete hår ned til skuldrene, men til nyttår skal alt vekk. Kommer sikkert til å angre som et helvete når jeg for se den glattbarberte skalpen. Noen som har erfaringer med glattbarbering? Angra du i ettertid? Jeg har håret så kort som maskinen tilater. Dvs. ikke barbert med høvel. Synes det er helt ok. Deilig uten hår Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Kort hår, ca 3-4 cm, som jeg fikser med diverse greier hver morra, aldri samme sveisen, er så kjedelig.. Skal mekke bilde senere.. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg har håret så kort som maskinen tilater. Dvs. ikke barbert med høvel.Synes det er helt ok. Deilig uten hår Kult. Har du noen før og etter bilder? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Nei dessverre. Men kansje jeg orker å ta noen en dag. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Har krøllete hår ned til skuldrene, men til nyttår skal alt vekk. Kommer sikkert til å angre som et helvete når jeg for se den glattbarberte skalpen. Noen som har erfaringer med glattbarbering? Angra du i ettertid? Haha, samme som meg, med andre ord. Shavet alt forrige februar, dog. Var deilig å slippe stress i dusjen, og forfriskende og svalt i nakken. Ulempen var at noen mente jeg så ut som om jeg var 3 år yngre. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Om du skulle ha noen før og etter bilder så vil jeg gjerne se dem. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 tADA. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) tADA. Du såg friskare ut uten hår... Bare for å vise korleis frisyren min har endra seg på eit par år... Før: No: (Fant ikkje noko bedre) Endret 11. desember 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Kort, ca 7cm, rufsete Kan sikkert laste opp et før/etter bilde jeg og etterhvert Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Har hår nesten ned til skuldrene. Hadde nedenfor før men tok det rett før sommeren. Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Tenker rundt 3 cm med gele/voks så det står opp på toppen. Også selvfølgelig en liten antenne bak Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Tenker rundt 3 cm med gele/voks så det står opp på toppen. Også selvfølgelig en liten antenne bak 3cm med voks på håve???!! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Det er vel lengden på håret... Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) tADA. Hjertelig. Det så jo dritstilig ut , men var det mye arr,kivser og andre uting å finne på toppen rett etter å ha barbert seg for første gang? Endret 13. desember 2007 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Niks. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Du så mye bedre ut før, BigJaffa. No offence. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Langt brunt hår med masse krøller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå