Rikko Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Gi en beskrivelse på hvordan håret ditt ser ut. (Gjerne bilder) Bruker du hårgele, wox eller ingenting? Jeg har ca 2 cm langt hår og det står rett opp, av og til har jeg "hanekam". Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 jævlig, ubeskriveleg... Gidder ikkje, har ikkje tid til å gå til frisøren Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Kort, tynnet en hel del. bruker voks. Som om det sier noe. hehe. Nei bilde er best før dem som har det Men finnes en sånn tråd på et moteforum jeg rotet meg innpå Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Ser helt for jævlih ut, ustelt og krøllete hår, ca.10cm. Tror jeg må ta en tur til frisøren i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Ned til skuldrene, litt krøllete, fritt for hårprodukter, prøver å dra det litt bakover så det ikke henger rett ned og kommer borti ansiktet. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Sparer til langt hår. Nå er det rett forbi skuldrene. Ganske flisete, så det må jeg gjøre noe med. Klippe tuppene eller noe. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Håret er akkurat langt nok til at det dekker puppene når har har det løst. Det er helt slett, og mørk brunt (naturlig farge). Har en liten lugg, men pleier å feste den med spenne. Også har jeg ALLTID hestehale. =P Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Ned til skuldrene, litt krøllete, fritt for hårprodukter, prøver å dra det litt bakover så det ikke henger rett ned og kommer borti ansiktet. BI-sleik? Har ganske mye hår, og det står i en hanekam-ish sak. Varierer fra dag til dag. Her er et bilde som likner ganse bra. http://images.google.no/imgres?imgurl=http...%3D10%26hl%3Dno Vet ikke hvordan jeg setter det rett inn i tråden. Endret 7. desember 2007 av thrice Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 BI-sleik? Mange som sier det Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Mørk-Blond Duke Nukem Hair-cut Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Langt blondt hår med litt brune striper. Gradert og håret går nedfor bhkanten på ryggen. Er fornøyd med håret mitt. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 langt, lyst, krølla hår som går nesten helt ned til rompa Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Ned til skuldrene, litt krøllete, fritt for hårprodukter, prøver å dra det litt bakover så det ikke henger rett ned og kommer borti ansiktet. Jeg tror vi har ganske likt hår Skulle egentlig klippe meg etter sommerferien, men ble utsatt hele tiden Nå har jeg mye fri, skal nok få klipt meg snart Lenke til kommentar
floww Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 ca 7-8cm langt mørkbrunt/svart hår, pleier som regel å bare slenge i litt renati rock hard eller fudge hair shaper også blir den litt småspiky/vilt j-rock aktig. har aldri den samme sveisen hver dag trur jeg Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 hva med noen bilder?? får se om jeg får slenge inn en bilde da.. kanskje Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Er nesten litt sidesleik, og med moderate mengder hårprodukter. Måtte klusse over trynet fordi jeg så kjemperar ut, kamerat som tok bilde uten at jeg visste det. Uansett, på venstre side pleier det ikke å stå så mye opp, men dere får et greit inntrykk. Var nokså ustelt der, pleier å ligge bedre. Men ja. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Har nettop barbert hodet helt, så håret mitt er en snau milimeter. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Nesten som Ada Wong sveis, bare lenger. Bruker sjeldent noe i håret, så å si aldri. Pleier å sette det opp i hestehale. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 7-8 cm rufsete, ustelt, mørkeblond, tykk hårmanke. Evig mas fra foreldre og bekjente om å klippe meg, og slik har det vært i en lengre periode. Stort sett alltid påvirka av at jeg går med et skjerf rundt huet eller ei stor og god lue på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå