Gå til innhold

Kjøpe ut ifra Gamer a-30 (komplett.no) 8-9k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke skal ha 64 bits vista vil du ikke kunne utnytte 4gb ram. Jeg tenkte på noe av det samme som deg, folk anbefaler 8800 gt istedet for 8800gts, men det er ikke et alternativ når du putter sammen her. Er det mulig å velge bort skjermkortet og kjøpe 8800gt ved siden av? Og et annet spørsmål, hvis man bestiller uten os, kan jeg da bruke det os jeg har før(xp)?

Ellers ser det bra ut det der, folk anbefaler intel fremfor amd, så mulig det er bedre å gå ut ifra en av de andre der men.

Lenke til kommentar

Jeg kan godt bruke min 64 bits lisens og jeg vet at xp kun klarer å "allokere" 3,? gig med ram. Og hvor mye bedre er da gts en?

Kan ikke legge skjermkort til side nei. Vil heller ikke kjøpe maskinen del for del for da blir den mye dyrere. Jeg er forresten en tilhenger av amd, nvidia, corsair og asus :)

Lenke til kommentar
Jeg kan godt bruke min 64 bits lisens og jeg vet at xp kun klarer å "allokere" 3,? gig med ram. Og hvor mye bedre er da gts en?

Kan ikke legge skjermkort til side nei. Vil heller ikke kjøpe maskinen del for del for da blir den mye dyrere. Jeg er forresten en tilhenger av amd, nvidia, corsair og asus :)

Du får ikke lov til å kjøpe 8800 GTS 320mb. Det er et dårlig valg.

Kjøp deler og bygg selv. Jeg har aldri bygd PC før, men jeg skal gjøre det selv for det. Les noen guider så får du det nok til. I tillegg får du det billigere. Det er faktisk sant, selv om du ikke vil tro på oss. :wee:

8800 GT er best mtp pris/ytelse. Og det yter faktisk bedre enn 8800 GTS 320mb. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...