Gjest jente_sjenert Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg er en lubben jente, med eh.. veldig.. frodige[?] former. Imorgen skal vi danse swing, men jeg lurer på om jeg skal la være Synes synd på guttene som må danse med meg. + Jeg har aldri danset med en gutt før.. Men jeg kan på en måte ikke, fordi jeg ikke kan få mer fravær. What to do? *Gruer seg til imorgen* Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg ville danset med deg uten å blunke Den samme innstillingen har helt sikkert en av guttene i morgen også. Jeg synes du skal møte opp og vise dem hva du er god for Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Go for it! som T-Solberg sier så er det helt sikkert en som gjerne vil danse med deg:) sikkert ikke alene om å være nervøs, garantert endel av guttene som heller aldri har danset før (meg inkl. men jeg er nok ferdig på skolen) Prøv å ikke tenke så mye på det så går det nok helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå