misvan Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Heisann. skal kjøpe meg nye deler til min pc (brukt hovedsaklig til spilling og litt skolearbeid). Spiller WoW, CS (1.6 & CS:S), Crysis osv osv... Hadde vert kult å kjøre crysis på very high Kommer og til å kjøpe Age of Conan når den tid kommer, vet ikke hvor store krav det stiller til maskinen, men håper på å kjøre det på bra grafikk også Har lest litt og komt fram til at det er mest hensiktsmessig å kjøpre Intel-prosessor for tiden, dersom jeg kommer til å overklokke nå eller siden. Har dratt frem en liten handleliste på komplett som viser nogenlunde hva jeg tenker meg, til en grei pris : Handleliste Er selvsagt en fordel om det passer i kabinettet mitt og;) Har ikke mer enn 7-8 store til rådighet, så om du gjør endringer, ikke overskrid 8k;) Dersom du finner noen billigere alternative nettbutikker der ute er det bare å si fra;) Mvh Mikkel Endret 6. desember 2007 av misvan Lenke til kommentar
misvan Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 ingen som har kommentarer? Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har lagt mekre til at man som oftest ikke får mye svar her.... Men kanskje du trenger en harddisk? Lenke til kommentar
misvan Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 har nok av diskplass;p så det skal ikke bli noe problem;) har fått litt hjelp med oppsett av en kompis og, så endrer handlekurven, så andre kan se:) meget god data til 8k, dersom du allerede har et kabinett og HDD. Også store muligheter for overklokking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå