Peppep Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg fikk min bærbare raskere enn forventet, så jeg har ikke ennå fått kjøpt mus til den. Jeg har ikke behov for en fancy mus med et lass av spesialknapper og dilldall. Jeg har ikke noe i mot det, så det er ikke et argument for å unngå slike. Den skal være i "normalstørrelse", jeg har forholdsvis store hender, så jeg trenger ikke en knøttliten "bærbarutgave". Til slutt er det en fordel med trådløs mus for å spare de to USB-portene jeg har, med mindre det er sterke argumenter mot dette. Er det noen som har en anbefaling til en slik mus som er solid og behagelig i bruk? Som nevnt, om den har ekstra "finesser" gjør det ingenting, det er jo bare en bonus. Jeg vil helst bestille allerede i kveld, så jeg setter pris på raskt svar. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hva med for eksempel Logitech MX620? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Takk for tipset, den ser bra ut. =) Har du selv erfaring med den? Det eneste ankepunktet er at den virket noe klumpete - jeg har tidligere god erfaring med Logitech selv om de har en tendens til å se klumpete ut, men kan jo være greit å få bekreftet at den ikke føles slik av noen som har prøvd den. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har prøvd den som heter MX610, som har akkurat samme formen. Jeg syns den var god å bruke, selv om jeg har ganske små hender. Kanskje litt uvant de første minuttene, men det gikk seg bra til. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Høres bra ut. Takk for hjelpen. =) Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ettersom det er til bærbar ville jeg sterkt vurdert Logitech Nano på grunn av den utrolig kjekke størrelsen på usb-mottakeren. Men her er selve musen også litt mindre, så det får bli en vurderingsak. finner den forresten billigere enn oppgitt på Logitech sine sider. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Så at begge de nevnte logitech'ene er billigere mange steder, heldigvis. Nano så lekker ut, men synes allerede den forrige hadde litt stiv pris, så jeg får vurdere litt frem og tilbake. Gikk dårlig med å kjøpe i går, jeg får bruke touchpad'en litt mer enn jeg egentlig liker de neste dagene. Tusen takk for hjelp og innspill. =) Lenke til kommentar
dredg Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er det noen andre muser som har samme type "plugg" som denne nano musen? Vil gjerne ha en mus med sånn liten "plugg" som ikke bygger, men denne nano musen er litt for liten og har for lav DPI da jeg skal bruke musen til gaming på laptop. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ville ha tatt en titt på https://prisguiden.no/product.php?productId=80599 , men dette er da en "liten" mus. Men allikevel anbefale den, blåtannmus som går på 2xAAA batterier(varer igrunn veldig lenge!!!). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå