Gjest Guest_Eirik_* Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det er en jente i klassen min jeg liker. Jeg har merket at hun ganske ofte stirrer på meg, og når jeg ser henne i øynene ser hun bort. Når jeg snakker med henne kan hun virke litt sjenert. Og da lurer jeg på: Er hun interessert eller er det bare jeg håper det? Og er det noen som kan gi meg tips til hva jeg kan gjøre videre? Vi er begge 15 forresten. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hu kan være interesert og hu kan også ikke være det. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Eirik_* Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det var jo oppklarende Neida, jeg skjønner egentlig hva du mener...Noen tips til hva jeg kan gjøre for å finne ut mer om hun er interessert, eller hvordan jeg skal gå frem o.l? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Vis at du er interessert. Gjengjelder hun ditt initiativ er det et godt tegn. Fallgrav: Frykten for å bli avvist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå