quezaar Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Jeg har et ASUS GeForce2 GTS kort som for tiden har følgende hastighet: Prosessor: 221 MHz RAM: 365 MHz Temperaturen på kortet ligger rundt 54-56 grader. Lurte på om noen kan gi meg tips på hvor mye dette kortet tåler, og hvor varmt kortet maks kan være. Har opplevd at tekst dras ut av og til når jeg scroller med mushjul i Windows - skyldes dette at kortet er klokket for høyt? Dette skjedde aldri med mitt gode gamle G400-kort. :smile: På den annen side er 3Den *litt* raskere nå. :wink: /Q Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Jeg har akkurat samme kort som deg (delux-versjon), har klokket minnet helt opp til 412 MHz, noe jeg er meget førnøyd med. tror jeg har hatt litt flaks med minnebrikkene ASUS har brukt på mitt kort:-) GPU er mye mer motvillig, den er stabil som fjell helt opp til 221 (samme som din), men hvis jeg prøver å gå over dette så blir grafikken helt F****. Dette er riktignok med den pinglete standard-ribba som fulgte med (skal bytte den snart). Minnet er helt uten kjøling. Jeg tror nok du kan øke hastigheten på minnet litt mer, 385-390 MHz. Men GPU tror jeg ikke klarer stort mer med standard-kjøling. Tempraturen på min er ca 55 grader. Men det er ikke grunn til bekymring før den overstiger 65 grader. Tror nok den overlever til 70 også. Den teksten du nevner som dras ut kan komme av at grafikk-kortet er klokket litt høyt ja, sett kortet på standard-hastigheten for GPU og minnet, hvis problemet fortsatt er der er det enten et ødelagt skjermkort eller noe annet av maskinvaren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå