HBKarls3n Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Skulle nettopp koble min Xbox 360 til live men det funka ikke. Jeg valgte test connection, der den feiler er ved DNS. Hva er DNS og hva skal jeg gjøre for å kunne spille over Xbox live igjen? Håper på hjelp! Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har skjedd noen ganger med meg,sitter på live nå,så det er ikke der problemet er..prøv å restart maskinen,eller restart laptop/pc..jeg gjorde det når det skjedde med meg sist og da var problemet borte Lenke til kommentar
HBKarls3n Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 dessverre, har prøvd å restarte både xbox, pc og router, men ikke noe av det funker Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Heh, da er vi to! Æsj, altså! Nørda hele jævla dagen med en større fordypningsoppgave og hadde gledet meg til endelig litt krigføring med gutta Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ring ditt bredbåndselskap og hør om det er feil på linja eller lignende da vel Hvilken leverandør har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå