P1ndy Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Heisann For det første synes jeg at jeg fortjener en fet applaus for å være den første til å poste i dette forumet Litt av grunnen til at jeg åpner denne tråden er å få andre til å gjøre det samme. Jeg ville synes det var veldig praktisk og moro hvis brukere kunne legge ut sine fineste bilder Er ikke 100% sikker på hva som er meningen med dette underforumet, men jeg prøver hvertfall å legge ut noen av mine bilder i denne førsteposten. Hvis jeg har misforstått er det vel bare å si fra (eller ikke si ifra, du velger). Gir kort personalia av meg selv for ordens skyld: Alder: 17 Kamera: Min bror sitt: EOS 1D mkII (kanon kamera, er heldig som får låne det. Det er nytt så de fleste bildene her er nok tatt med hans gamle 350D) Objektiv: Canon 300mm F/4L IS USM (også min bror sitt ) Nivå: Hobby/amatør Petter Pinnsvin Stokkand Feit Blåmeis Kommentér her. Standard Kjøttmeis Trillinger Kommentér her. Lonely Jeg har funnet ut at det ikke er meningen at folk skal svare på dette innlegget. Er jo ikke i bildekritikken. Uansett kommer jeg sikkert til å legge ut bilder så snart jeg får noen som kan bli fine Er litt begrenset med plass her, så kan ikke legge ut hundrevis av bilder heller Men: Hvis det er noen som har noe de vil si om noen av bildene kan de enten se om det ligger i bildekritikken, eller sende en PM Vi er jo her alle for å hjelpe hverandre! Tar gjerne imot kritikk via PM, ang. de bildene som ikke ligger i bildekritikken (jeg legger ut link hvis de gjør det). God Jul Endret 26. mars 2008 av P1ndy Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Legger ut et par andebilder her: Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Vil legge ut noen bilder jeg tok i dag Artig å oppdatere underveis.. Ble en liten dose fuglebilder i morges, 8. Desember. Ingen nydelige bilder, men en del OK bilder av noen spennende, og noen ikke så spennende arter! Spesielt artig var fuglekongen, Norges minste fugl! Tror den veier 5 gram eller noe.. Litt kjedelig med det dårlige redigeringsatbeidet, men for det første var ikke utgangspunktet så veldig bra, for det andre sitter jeg nå og redigerer kl. 5 om natten, så resultatet blir deretter Gjerdesmett Fuglekonge Endret 9. desember 2007 av P1ndy Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Heisann. Her legger jeg ut to bilder som ble tatt av en Kent-pakke for en stund siden. Jeg og min bror, Gissan, samarbeidet om disse så om du finner et av bildene i en tråd i bildekritikken er det derfor. NB: Det var faktisk ganske spennende å ta bilde av røyk-pakker. Prøv det! God Jul Endret 22. desember 2007 av P1ndy Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Legger ut noen bilder som ligger i bildekritikken. Trykk her for å se tråden Fuglebilder ved vannet. Stokkand-portrett: Kvinand: Denne er veldig sky og ikke lett å komme tett innpå, så er greit fornøyd. Landingsplass for Gås: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå