Gå til innhold

Stilren skyvetelefon 1500-3000


Anbefalte innlegg

Heisann, er på utkikk etter ny mobiltelefon i prisklassen 1500-3000.

De største kravene jeg setter er til design og pris.

Selv bruker jeg mobiltelefonen forholdsvis lite, men er en designfreak og er absolutt avhengig av at telefonen ser godt ut (spesifisert under). Så langt har jeg vært fonøyd så lenge telefonen kunne ringe og sende SMS, men ønsker en telefon som oppfyller dagens standarder hvor kamera, MMS, MP3 osv nesten er obligatorisk. Setter også pris på kvaliteter som batterilevetid, generell hurtighet og at telefonen er noenlunde kraftig bygd med tanke på støt o.l.

 

Krav/ønsker

Skyvetelefon

Stilrent og enkelt design, helst sort.

Fargeskjerm

SMS/MMS

Kamera (2 mpx?)

Gjerne MP3, og mulighet for ekstern minnebrikke.

3G? Er dette nødvendig? Skyver det prisen mye oppover?

 

Har sett på et utvalg telefoner så langt, hvor ingen helt har klart å overbevise 100%.

LG KU580 (Favoritt så langt, men er ikke overbevist. Noen med erfaring?)

LG KS10 (Tykk)

LG Chocolate (Veldig dårlig omtale)

Samsung U600 Sapphire Blue (Lik oppfatning som med KU580. Erfaring?)

Sony Ericsson S500i (Litt for spenstig og skrikende med alle lys- og bildedetaljene)

 

Setter stor pris på anbefalinger, personlige erfaringer/tips og både objektive og subjektive synspunkter.

Er jeg i rett prisklasse? Noe jeg MÅ ha med som ikke er nevnt?

 

Takker for gode svar!

 

mvh

Mortenmann

Endret av mortenmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har en SE W580i, ganske lik den du har linka til lengre opp her, litt mindre skrikende kanskje? men det får du bedømme selv, er du som er design friken:P spilleren er som navnet indikerer i sonys walkman familie, å den leveres med minnebrikke på 1gig, fungerer utmerket som MP3 spiller. kamera er på 2MP, men mangler autofokus og kameralys/blits, så det blir ikke akkurat noen kam-killer:P Ellers er det ikke mye å utsette på telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...