Kim T Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jeg var i USA i forrige uke, nærmere bestemt New York. Kjøpte mitt første speilreflekskamera og tok en haug med bilder. dessverre kan jeg ingenting om fotografering og slikt. Men speilrefleks har gjort meg veldig interessert i fotografering på litt mer seriøst nivå. Bildet er tatt med følgende kamera: Pentax K10D. Satt nå og bladde igjennom feriebildene og syntes dette bildet kunne legges ut her. Er veldig spent på tilbakemeldingene. Som sagt jeg er en rookie. Men skyt meg så hardt dere kan. Kim.... Kan legge til at jeg har et annet bilde, omtrent det samme motivet men fra en litt lengre avstand hvor det er hav i forgrunnen. Men fargene ble litt mer blasse på det og derfor valgte jeg å legge ut dette. Bildet er tatt fra ei ferge. Endret 4. desember 2007 av Kim T Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Horisonten er ganske skjev, men ellers så likte jeg bildet.. Får litt sånn mektig følelse over meg. Stilig reflekser i vinduene Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Er enig at horisonten ikke er den beste, dessverre. Men på en fullstappet båt i fart så syntes jeg resultatet er "ok". Syntes fargene i bygningene var fine. Kan poste et annet for horisonten er helt rett(Det bildet jeg refererte i første post) litt senere. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Det ble tittelen bedre ja Gleder meg til neste bilde.. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, da ble jeg veldig enig veldig fort og velger å poste det andre bildet jeg har. MEN jeg synes selv at fargene kommer bedre frem på det første. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg mener at bilde 2 er best Eneste kjipe er heisekranen som blir litt gjemt i bilde 1. Ellers var bilde 2 rettere, både horisontalt og vertikalt. Kunne hatt det på veggen Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Klarer ikke helt å bestemme med for hva jeg syns om heisekranen. Den hører med på ett bybilde, men samtidig er det jo ett eldre strøk av NY du har fanget her, så får ikke den samme storby følelsen. Likte også bilde 2 best, men det kan nok gjøre seg med litt sterkere fargemetning. Dessuten er det jo ikke så veldig vanskelig å klone bort kranen, med den bakgrunnen den har mener jeg Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Klon vekk heiskranen, så skal jeg printe ut bildet og henge det på veggen. Refleksjonene i vinduene var rett og slett elskbare, selv om fargene kansje var litt blasse. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Lekte meg litt i photoshop. Har fjernet kranen for de som ønsket det og gjorde et forsøk på sort/hvitt utgave. Endret 5. desember 2007 av Kim T Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Uansett om kloningen ikke er 100% gjør det ikke noe særlig for meg.. Det området kranen sto er sannsynligvis det siste området øynene går til etter å ha studert bilde. Skal se nøye etter for å finne noe som ligger så langt unna det første blikkpunkt, hvis du skjønner hva jeg mener Vet ikke helt hva jeg syns om S/H.. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Må si meg imponert hvis du ser kloning på bildet uten å zooooooooooooooooome langt inn på bildet. Tar av hatten for det. Når det gjelder s/h bildet så var jeg veldig usikker selv hvor lyst/mørkt det skulle være. Kim... Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) heisekranen gjør meg ingenting, synes bildet er ganske greit i seg selv. når det kommer til s/h så tror jeg at jeg ville ha laget det litt mer dramatisk. Edit: noe sånn her kanskje: Endret 5. desember 2007 av Madusius Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Nydelig.. SH-bildet ble mye bedre! Kunstnerisk faktisk Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Det ble ganske bra det s/h bildet der. Er så mange alternativer. Men likte det du hadde gjort. Er forsåvidt enig med deg når det gjelder mørkheten kontra lys i bildet. Dog kanskje ikke riktig så mørkt som det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå