Gå til innhold

Spillverket.no: Forslag angående diskutere artikkler kategorien.

Anbefalte innlegg

Morn.

Det gjelder små-nyhetene som dere poster på sidene deres.

Det står en url som heter "Diskuter artikkelen i forumet", men den linker jo bare til selve forumet.

Og når dere poster slike små nyheter, kan dere ikke gjøre samme sak som hardware.no gjør at dere har en egen plass på forumet som heter "diskutere artikkler" der dere linker en thread til de nyhetene dere poster på forsiden.

Så vidt jeg kan se det så er det bare de artikklene dere skriver selv som dere legger i "diskutere artikkler", noe som er irriterende siden man ikke kan få diskutert om akkurat den lille nyhets-noticen.

Kan dere ikke gjøre som hardware.no og legge ut en liten post om hva artikkelen er om og url til den og så kan forum-brukerene komme med kommentarer og lignede.

b-real

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og når dere poster slike små nyheter, kan dere ikke gjøre samme sak som hardware.no gjør at dere har en egen plass på forumet som heter "diskutere artikkler" der dere linker en thread til de nyhetene dere poster på forsiden.

Vi skulle gjerne gjort det, men det er tungvindt å opprette en ny tråd for hver artikkel vi skriver, derfor gjør vi det kun på de store sakene våre. Hardware.no skriver langt fra så mange daglige nyheter som oss, og det er dermed ikke så tidkrevende for dem. Derfor linker vi kun til forum.gamer.no, slik at brukere kan opprette tråder selv hvis de ønsker å diskutere saken. Vi syns det er bedre å bruke molbo-arbeid-tiden på å lage 2 ekstra nyheter i steden. I et fremtidig publiseringssystem, eller lignende, vil vi ha med et "kommentar"-felt som en del (eller en add-on) til selve artikkelen.

Lenke til kommentar

Vel,det er da bare å ta den korte introduksjonen som dere viser på frammsiden og paste den i en thread og linke den til en url, siden det som blir lagt på frammsiden er en kort innledning på det som artikkelen inneholder så skal det ikke akkurat være store bryet. :shrug:

Lenke til kommentar

Vel, det er åpenbart at du ikke er opplyst om hvor mye jobb det allerede er å bare legge ut en nyhet på nettstedet vårt. Vi er ingen stor bedrift med millioner av income, med proft publiseringssystem. Vi kjører alt i plain HTML, og det er tungvindt, meget tungvindt. Litt ekstraarbeid der, litt her, og enda litt til der, tar til slutt veldig på. Jeg hadde håpet på litt forståelse, men det fikk jeg ikke. Vi skal se på saken, men kan ikke love noe. Beklager.

Lenke til kommentar

Ok...en ting..Jeg mente ikke at dere skulle lage et script elns da. Det var ikke det jeg mente, men det er da ikke så vanskelig å merke det man har skrevet på forsiden og paste det i en Post i en kategori. Ja det er tidskrevende det er det, det vet jeg, og jeg vet at dere ikke er ei stor "bedrift", noe som er vel fellestrekkene med hele hardware.no community'et. Og jeg er klar over at det er mye jobb ja det er ikke det d står på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...