Laland Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hei, jeg har nå sinnsykt lyst til å spille Halo: CE og vil gjerne laste det ned fra Live asap, men først må jeg kjøpe noen points. Ser at jeg sparer en snau hundrelapp på å betale med kort, noe som da er bare bra. det jeg da lurer på er om dette kortet samtidig vil bli registrert med Xbox Live Gold. Er ikke interesert i alle de problemene som det medfører å kjøpe Live Gold med kort da det virker som ett lite helvete å bli kvitt abonementet i etterkant. hvis jeg kjøper points, kjøper jeg da bare points eller ser de sitt snitt til å gi meg gold i det sekundet 12 måneders kortet mitt er gått ut? Virker sikkert som ett dumt spørsmål, men det er den eneste måten å få vite på! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du får bare poengene du bestiller. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Hehe, flott. Er kanskje litt paranoid, men det er den eneste måten å lære er å spørre! Endret 4. desember 2007 av Laland Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hehe, flott. Er kanskje litt paranoid, men det er den eneste måten å lære er å spørre! Right you are Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå