knutis79 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg vurderer å kjøpe en VW Passat 1996-modell Syncro 2.0. Noen som har noen erfaringer med denne eller vet om noe jeg bør være se spesielt etter? Link til bilen jeg vurderer: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...9abcA29gC196428 Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har en Passat selv (96 mod) av samme type som du tenker på (2.0). (Kom model skifte i Oktober, tror jeg, i 96). Eneste jeg kommer på i farten er dør håndtaket (på ytersiden, alle dører). Må dra håndtaket veldig langt ut for å åpne døra. Løsningen er å bytte håndtaket, koster ca 6 - 800 pr håndtak. Lysene er ikke all verden, utrustet min med 1000-metringer jeg. Nå er det stortsett bare biler med xenon som har greit nok lys og da. Ellers er jeg utrolig godt fornøyd med bilen min. Lite problemer, har snart rundet 230` nå. Bare å spørre om det er noe spessielt du lurer på. Lenke til kommentar
knutis79 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Har en Passat selv (96 mod) av samme type som du tenker på (2.0).(Kom model skifte i Oktober, tror jeg, i 96). Eneste jeg kommer på i farten er dør håndtaket (på ytersiden, alle dører). Må dra håndtaket veldig langt ut for å åpne døra. Løsningen er å bytte håndtaket, koster ca 6 - 800 pr håndtak. Lysene er ikke all verden, utrustet min med 1000-metringer jeg. Nå er det stortsett bare biler med xenon som har greit nok lys og da. Ellers er jeg utrolig godt fornøyd med bilen min. Lite problemer, har snart rundet 230` nå. Bare å spørre om det er noe spessielt du lurer på. Takker for svar! Ja, det er gammeltypen. Innbiller meg at kvaliteten på disse er vel så bra som de som kom fra 97 og utover.. Dørhåndtakene og lysene har jeg merket meg. Har et par spørsmål: 1. Hva ligger forbruket på denne motoren? 2. Jeg prøvekjørte bilen i går. Virket hel og fin, men stusset på en ting. Når tenninga er avslått kan man bevege girspaken i alle gir uten å bruke clutsjen. Er dette normalt? 3. Bilen manglet lys i panelet hvor man regulerer vifta, varme osv. Er dette lett å få fikset? 4. Selger har satt 60 000,- som pris. Synspunkt? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Svar på nr.2. Det er også mulig på nye biler hvis girboksen er i rett posisjon! Får du den i ett gir flytter tannhjulene seg slik at det er mulig å sette den i flere gir! Svar på nr. 3. Du må sikkert plukke i stykker midtkonsollen. Det bruker å være litt vanskeligere en å skifte blinklyspære. Pærer kjøper du på biltema til 12kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå