vistnes Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Hvor finner jeg ferdi stylet biler som er til salgs? EDIT: Brukte og/eller nye biler... Et fett.. Endret 4. desember 2007 av vistnes Lenke til kommentar
vistnes Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Brukt eller nye? Begge deler... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Brukt eller nye? Begge deler... Hva slags pris er det snakk om? Spesielle merker? modell ca? Finner mange biler med styling. Det er bare å titte på finn. Lenke til kommentar
vistnes Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 ja finn... men hva skal jeg søke pÅ? tenkte egentlig på sider som GATEBIL.no som har BARE styla biler... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Gatebil.no har jo egen salgsavdeling da. Men det kommer egentlig ann på hva slags bil/styling du leter etter. For å ta et eksempel; Toyota Supra. Sikkert ikke bilen du leter etter eller har råd til, dessuten kan de ikke registreres, MEN, den er et klassisk eksempel på biler som ofte er styla mer eller mindre når de blir solgt. Andre jeg kan tenke meg; BMW 3 og 5-serie Opel Calibra, muligens noen Vectra 2000 Honda Civic Mitsubishi Eclipse VW Golf, Corrado, Jetta Volvo 240 Toyota Supra, Mr2, Celica Nissan 200sx, Skyline, Primera Der har du i alle fall noen. Prøv deg frem hos AutoDB og Finn. Lykke til! Endret 5. desember 2007 av Fisk1 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Supra kan ikke registreres???? WTF?? hvor har du det fra?? klart den kan registreres Lenke til kommentar
vistnes Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Jeg leter egentlig itte en side som Gatebil.no... En side der ungdommer eller de som har styla bilen sine legger inn bilder av bilen og priser den hvis den er tilsalgs. Og nei, jeg ser ikke grunn til at Supra ikke kan registreres. http://finn.no/finn/car/used/result?siteId...upra&sort=0 Endret 5. desember 2007 av vistnes Lenke til kommentar
eab Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Supra kan ikke registreres???? WTF?? hvor har du det fra?? klart den kan registreres For øyeblikket er det registreringsnekt på jdm biler, men euro- og us-utgaver kan nok registreres på vanlig grunnlag Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Supra kan ikke registreres???? WTF?? hvor har du det fra?? klart den kan registreres For øyeblikket er det registreringsnekt på jdm biler, men euro- og us-utgaver kan nok registreres på vanlig grunnlag Der har dere svaret deres. Jeg var litt kort og konsis i forrige innlegg fordi jeg skulle lage den lista. Blås i det, var vel ikke akkurat den bilen trådstarter var etter heller? Lenke til kommentar
vistnes Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 heah... nej men jeg tenker at de som går inn på tråden min ser ihvertfall min første tekstboks.. Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 ja finn... men hva skal jeg søke pÅ? tenkte egentlig på sider som GATEBIL.no som har BARE styla biler... hehe på gatebil fant jeg en audi r8 som kosa 50 tusen furen sa at han skulle kjøpe seg en astra. INGEN med r8 kjøper en astra senere! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 INGEN med r8 kjøper en astra senere! Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) du finner mange på finn hvis du søker på "styling"... http://finn.no/finn/car/used/result?sid=xz...WT.svl=Resultat Endret 31. desember 2007 av Carman Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Supra kan ikke registreres???? WTF?? hvor har du det fra?? klart den kan registreres For øyeblikket er det registreringsnekt på jdm biler, men euro- og us-utgaver kan nok registreres på vanlig grunnlag Problemet er vel mangelen på papirer til godkjenning, ikke det at JDM er totalt tabu (selv om resultatet blir det samme)? Det var jo en tid det fantes en smart fyr hos TUV i Tyskland som var snill med papirene, og det var vel disse de sluttet å godta. Endret 31. desember 2007 av Marvil Lenke til kommentar
vistnes Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Takk for svar... Får vente å se om noen flere innlegg om noen sider.. Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Gatebil-børsen finner du i alle daglivarebutikker Lenke til kommentar
vistnes Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Noen som kommer på en side? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 http://japanauto.no/ og http://nippon.no/shop.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå