Wolfman83 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Tenker å kjøpe en 750gb disk, men tenkte å høre her om dere anbefaler noen framfor noen andre? Hadde vært fint om den hadde vært støysvak + ha så få plater som mulig. Er det 3*250 som er vanlig på disse diskene? Lenke til kommentar
mago Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) skal du ha ide disk annbefales Seagate Barracuda 7200.10 750 GB ATA100 https://prisguiden.no/product.php?productId=44641 denne er stille og god i min xbox (stillere enn hitatshi 500gb) Ingen knatring fra den. Endret 7. desember 2007 av mago Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvis du skal ha en støysvak disk, er WD Caviar GP-serien en meget sterk kanidat. Tech Report testet 1 TB-utgaven, og den var veldig støysvak (link). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Av erfaring så kan jeg anbefale Samsung sine hardisker. Har ikke prøvd 750gb varianten selv men har aldri opplevd noe trøbbel med samsung. I tillegg så er samsung sine disker ganske stillegående Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Må nesten legge til at jeg har en 500 GB Samsung-disk for øyeblikket. Den er jeg veldig fornøyd med lydnivået på. Hadde jeg kjøpt ny disk i dag hadde det stått mellom Samsung eller WD GP. Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Må nesten legge til at jeg har en 500 GB Samsung-disk for øyeblikket. Den er jeg veldig fornøyd med lydnivået på. Hadde jeg kjøpt ny disk i dag hadde det stått mellom Samsung eller WD GP. hva med WD caviar? ser den har 4 plater på litt under 200gb på hver. Lurer på lydnivået på denne Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvis du ser på linken til Tech Report, vil du se at de har testet mange harddisker. Er en god del WD-disker der. Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) g Endret 9. desember 2007 av Wolfman83 Lenke til kommentar
perbe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Hei! Jeg har selv kjøpt meg en Samsung Spinpoint F1 750 GB. Vurderte ellers WD GP og Seagate 7200.11. Valgte samsung siden de nå har høyeste tetthet på platene og dermen er raskest. Samsung disken er stillegående også da f.eks windows laster... den er rask.. starter på ca 90 MB/s ... og tempraturen er helt grei ved stress... ligger ca på 35-36 grader. WD sine GP disker er vist ikke fult så raske, men det er kanksje førstevalget dersom du skal ha en disk bare for å lagre filer.. tror de er ennå mer stillegående og kalde. Lykke til med harddiskkjøpet! Endret 9. desember 2007 av perbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå