Kanyezi3 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hei Jeg er ikke så god til og skriver rim så jeg lurte om noen gode rappere kan skrive en god rap til meg PM : Til dere gode rappere kan dere skrive om gettoen og gi teksten til med da blir jeg kjempe glad Lenke til kommentar
maradona Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvis jeg gir deg en god rap, lover du å spille den inn og sende den til meg? Lenke til kommentar
Kanyezi3 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Ja da lover mor og far i døden Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Hei Jeg er ikke så god til og skriver rim så jeg lurte om noen gode rappere kan skrive en god rap til meg PM : Til dere gode rappere kan dere skrive om gettoen og gi teksten til med da blir jeg kjempe glad når det gjelder rap tekster skal disse skrives selv syns da jeg. alle rappere skriver om noe de bryr seg om. blir det da ikke dumt at du skal ha andre til å skrive om dems syn på ting og slikt????????? Endret 4. desember 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
Kanyezi3 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Jo kanskje det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 det trenger nødvendigvis ikke å rime heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå