Thargoth Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg kjøpte meg nettopp (par-tre dager siden) et ixus v2. Enkelt og greit kamera med en deilig størrelse. Har prøvd å søke på forumet her, for enkelte spørsmål har en lei tendens til å gå oppat-å-oppat-å-oppat. Men uten resultat... Er det noen som vet om noe 3dje parti software/drivere eller noe som gjør at kamraet dukker opp som en "removable hard-drive". Jeg vet at dette sjer automatisk i winXP, men siden jeg kjører windows 2000, og det ikke er aktuelt å legge inn XP for en mer eller mindre bagatell for kamraet, så lurer jeg på om ... blargh, dere sjønner poenget. Jeg har ikke "removable harddrive", men vil ha det! -Thomas- Lenke til kommentar
D-ZeeZ Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Det må vel følge de driverne du trenger med kameraet? Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Er ikke sikker på om kameraet ditt støtter "Mass Storage Device", men hvis det gjør det, burde ikke Windows 2000 være noe problem. M Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Canons kameraer har ikke "mass storage device". MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå