Mildir Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Noen forslag til et Multiplayer spill, helst noe man kan spille 2stk på samma ps3? Lenke til kommentar
Snitches Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 I litt forskjellige sjangre har vi blant annet - Need for speed Pro street - Smackdown vs RAW 08 - CoD 4 MW - Eye of Judgement som peker seg ut som gode spill i hver sin sjanger... Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) CoD 4 kan man bare spille to stk. mot hverandre offline, men i Warhawk kan man spille 2-4 player splitscreen på samme urankede online server. Utrolig morro! Endret 4. desember 2007 av XDamage Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Vist du liker fotballspill så er jo Fifa 08 eller pes 08 en slager Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Skulle kanskje ha nevnt at jeg allerede har warhawk, tekken, og resistance fra før av. Er kanskje mer spesifikt ut etter et coop spill eller noe i den greina. Lenke til kommentar
Snitches Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kanskje litt lenge å vente til army of two kommer, men det ser ut til å bli et kjempe-coop-spill! Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, det ser ut til å være midt i blinken for meg, trodde lego star wars var coop også, men det viste seg kun å være online. bare glad jeg ikke kjøpte det :-p Lenke til kommentar
virulence Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kane & Lynch: Dead Men har coop-funksjon, har dessverre ikke fått testet den ennå. Men spillet i seg selv er bra, vil faktisk påstå det er ganske undervurdert. Lenke til kommentar
Snitches Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg var sikker på at Lego Star Wars the Complete Saga var offline coop? Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Kane & Lynch: Dead Men har coop-funksjon, har dessverre ikke fått testet den ennå. Men spillet i seg selv er bra, vil faktisk påstå det er ganske undervurdert. Om det stemmer blir det ett kjøp, godt mulig jeg har blitt misinformert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå