Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Når slutter penis å vokse?

Gjest Anonym_gutt:14

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym_gutt:14

Jeg er 14 år og ikke helt fornøyd med lengden på penisen min.

Den er nå 14 cm under ereksjon, ca. 7cm i slapp tilstand.(ikke at det er så veldig lite altså!)

Jeg er 14 år gammel, og penisen har vokst litt siden jeg kom i puberteten, men jeg bare lurer på: Hvor lenge vokser den? Jeg vet den egentlig skal vokse til man er 18-19 år, men det er vel ikke alle som vokser så lenge? Når sluttet deres å vokse? Det virker som en del folk i klassen har mye større enn meg... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare så du er klar over det så er ikke størrelse i slapp tilstand proporsjonalt med størrelse i stiv tilstand, forskjellene minsker under ereksjon.

Gjennomsnittet blant norske menn under ereksjon er faktisk 12-15cm.

Tykkelsen teller også mer enn lengden når det kommer til hva jenter mener om saken.

Når det gjelder hvor lenge den vokser har jeg ingen anelse. Men de som sier å vite mye om penis og vekst sier alle at jo mer den strekkes, jo mer stimuleres den til å vokse. (ta det med en klype salt). Noe febrilske utøver også strekkøvelser med den hver dag.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...