Gjest Anonym_gutt:14 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg er 14 år og ikke helt fornøyd med lengden på penisen min. Den er nå 14 cm under ereksjon, ca. 7cm i slapp tilstand.(ikke at det er så veldig lite altså!) Jeg er 14 år gammel, og penisen har vokst litt siden jeg kom i puberteten, men jeg bare lurer på: Hvor lenge vokser den? Jeg vet den egentlig skal vokse til man er 18-19 år, men det er vel ikke alle som vokser så lenge? Når sluttet deres å vokse? Det virker som en del folk i klassen har mye større enn meg... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Bare så du er klar over det så er ikke størrelse i slapp tilstand proporsjonalt med størrelse i stiv tilstand, forskjellene minsker under ereksjon. Gjennomsnittet blant norske menn under ereksjon er faktisk 12-15cm. Tykkelsen teller også mer enn lengden når det kommer til hva jenter mener om saken. Når det gjelder hvor lenge den vokser har jeg ingen anelse. Men de som sier å vite mye om penis og vekst sier alle at jo mer den strekkes, jo mer stimuleres den til å vokse. (ta det med en klype salt). Noe febrilske utøver også strekkøvelser med den hver dag. Endret 4. desember 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Omkrets rundt penishodet mitt er 10 cm, bra/dårlig ? Lengden over penis til topp, 12 cm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå