Postkassestativ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Har kjøpt meg ny bil! Det er en helt rustfri Astra som har rullet på saltfrie veier på Røros! Specs: 1.6i 16V (X16XEL) 5 gir 2x Airbag El-speil med varme Hellagrill Utetemp Rødt = Ikke gjort Blått = Gjøres nå Grønt = Ferdig Ting som skal gjøres: Registrere den Sette inn turteller Sette inn tåkelys (har lamper knapp og relè liggende) Montere stereo etter registrering Skifte utløserlager Den er ikke registrert da den har vært krasjet helt til den ble reparert i høst! Skal ikke registrere den før neste år. Da slipper jeg å betale årsavgift for i år! Det som irriterte meg var at det ikke var turteller på den, men jeg har studert ledningsnettet og funnet ut at det er bare å sette på sensor og speedometer med turteller! Ting jeg har lyst til å gjøre: Skifte interiør Sette på Angeleyes Interiøret er kjedelig! Det er grått stoffinteriør. Vurderer og sette inn interiør fra en Astra Club med sportsseter Angeleyes blir når jeg får råd Her er noen bilder: ' Endret 4. mars 2008 av david_almli Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ting som skal gjøres:Registrere den Sette inn turteller Sette inn tåkelys (har lamper knapp og relè liggende) Montere stereo etter registrering Gratulerer med ny bil men.. det mangler noe på lista * Ta bilde av bilen og legge ut showcase`n Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Får ikke tatt bilde før til helga Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 du er virkelig fan av opel astra dette må minst være den tredje astraen du har? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Blir nok det! Enkel å skru på og billige deler Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Satte inn turteller i dag! Det funket med en gang. Føleren var på motoren fra før av! Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Nå har utløserlagret blitt så dårligt at clutch-pedalen ikke spretter ut igjen. Har plukket ut cluchen. Hvor dype mønster skal det være på clutchlamellen? Endret 21. januar 2008 av david_almli Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 I dag har jeg satt inn skinnratt fra en Omega B! Det var enklere enn jeg forventet! Kommer med bilder Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hvordan gikk det med bytte av utløserlageret? Gikk det bra? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Skifte av utløserlager gikk fint! Hadde litt problemer med å få girboksen til å passe på motoren igjen da, men fikk det til etter timer med prøving og feiling Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 vi har samme motor som deg i mammaen min sin astra. Den er såå treig et jeg irriterer meg noen grenseløst over det. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 vi har samme motor som deg i mammaen min sin astra. Den er såå treig et jeg irriterer meg noen grenseløst over det. Da har du ikke prøvd Omega A 2.0i Det er det verste jeg har kjørt! En Toyota Hiace 2.5 sugediesel med 75hk er en fin bil å sammenligne med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå