Janti Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jeg har lest ganske mange anmeldelser etter hvert, men noen punkter blir jeg ikke klok på. Stikkord: 1 Hvordan er egentlig lydkvaliteten på Walkman-delen? Jeg har lest den er mye bedre enn på tidligere SE-modeller, jeg har lest den er bedre enn f.eks. N95s, og jeg har lest at den er dårligere enn N95s. Men ingen anmeldere har vært presise nok: Mener de med de medfølgende øretelefonene eller med bedre hodetelefoner, f.eks. Koss PortaPro? 2 Er radioen bra? Lydkvalitet? Det å få inn stasjoner? 3 Kan en høre på nettradio via Cymbian-systemet bare man installerer relevant program? 4 Er det lett å stille mobilen slik at den automatisk ser etter åpent nettverk før den prøver betalingsalternativer? 5 Kommer den med en tung versjon av Opera som man bør bytte ut med Opera light, eller bør disse nettleserne brukes side om side? Håper noen kan svare på noen av disse spørsmålene! Vennlig hilsen Jan Endret 4. desember 2007 av Janti Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå