Prosonftw Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Hey, jeg har lasta ned Windows XP x64 Pro Corporate SP2. skal ha den etter jeg sløste vekk masse penger på vista. Men når jeg brenner det ut så får jeg ikke meldinga "press en tast for og boote fra cden" Har ikke peil på hva jeg skal gjøre eller åssen. Jeg brenner det bare rett ut. har bare brent ut alle filene i mappa vanlig og som iso. er det noe andre greier jeg skal gjøre? eller er det bare noen spesielle filer som skal brennes? her er screen uansett http://img62.imageshack.us/img62/8323/76808712qs7.jpg Håper noen kan hjelpe eller poste steg for steg åssen ejg skal gjør det. *MSN adresse fjernet* Endret 4. desember 2007 av KVTL Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har du kanskje ikke lest reglene på forumet? Lenke til kommentar
Prosonftw Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Har du kanskje ikke lest reglene på forumet? nei Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det er ikke lov til å spørre eller oppfordre til ting som kan føre til piratvirksomhet på dette forumet. Derfor stenges denne posten. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg