fUsiOn Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Min casemod Kommentarer? Kameraet er ikke allverden, lånte det av en kompis, men det er bra til å være 3-4 år gammelt. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jepp. Skal si det lyste godt i fronten. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 J****vlig tøff den stjerna i sidedøra. Ufattelig tøft! Stå på 8) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Det var rått det... Hvor mange katoder har du inni dder? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 WOW! Den var kjempeStili , Men tror du hadde fått like god effekt med bare en katode bak den stjerna , åssn fikk du laga den stjerna , borret du bare hull eller? Stili med alt det grønne lyset bakom der , så nesten ut som der var edderkoppspinn der inne! :o Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg har en levende edderkopp (en stor en) som jeg har stengt inne i kabinettet mitt. Den lager mye fint spindelvev, jeg hiver inn noen fluer av og til. Om ikke det er god casemod så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
COMPstomp Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 noen som også kunne blitt ganske kult var å ta sånn crop circles motiv bakpå i stedet for stjernen men for all del, stjernen var rå den sånn: 1 2 Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Tøff den ja. Var det ikke vanskelig og mekke stjernen? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 WOW! Den var kjempeStili , Men tror du hadde fått like god effekt med bare en katode bak den stjerna , åssn fikk du laga den stjerna , borret du bare hull eller? Stili med alt det grønne lyset bakom der , så nesten ut som der var edderkoppspinn der inne! :o Jeg borret bare hull ja, måtte jo selvfølgelig måle opp og da, slik at det ble rett. Jeg puttet 2 neonwire bak der fordi det ikke er plass til en kald katode. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Det var rått det...Hvor mange katoder har du inni dder? Har en 30cm inni PC'en, en 20cm forran i "grillen" og en 20cm i døra. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 noen som også kunne blitt ganske kult var å ta sånn crop circles motiv bakpå i stedet for stjernen men for all del, stjernen var rå den sånn: 1 2 #1 der hadde vært kul, men kanskje litt vanskelig å lage. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Tøff den ja. Var det ikke vanskelig og mekke stjernen? Ikke så veldig, men tok en dag å borre. Hvis man har gode bor så går det fint, heldigvis hadde jeg et nytt sett med bor til disposisjon. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Likte den meget godt!! Spesielt med den neon grønne fargen som forøvrig er favoritt farge! Nice job Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 har du noe imot at jeg kopierer høyresia di ?? hihi så utrolig bra !!! 8) Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 har du noe imot at jeg kopierer høyresia di ?? hihi så utrolig bra !!! 8) Kopiere.. FY FY! Det er ikke kult får man har laget noe selv.. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 har du noe imot at jeg kopierer høyresia di ?? hihi så utrolig bra !!! 8) Kopiere.. FY FY! Det er ikke kult får man har laget noe selv.. neida, jeg skal ikke kopiere - har lenge tenkt på hva jeg kan gjøre med høyresia av kabbiset, og du har inspirert meg kan du si. *gå inn i tenkeboxen* - skal finne på noe å skjære ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå