santacruze Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hey... fra hva jeg forstår hadde MANGE engelsk tent idag.. jeg har i morgen... kan noen hjelpe meg litt?? til svaret på "about bridges" hva dere skrev osv, og oppgave 2 som jeg ikke vet enda og et godt forslag til en tekst om broer.... dette er en fucka oppgave og jeg orker ikke og bruke altfor mye tid på og lære om broer... plz hjelp.. har eng tent i morgen... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Nå har ikke jeg lest det heftet, men om du tror du skal skrive om håndfaste broen har du nok bommet noe mektig, med mindre dere som går under den nye læreplanen har fysikk i engelsktimene. Endret 4. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 mm.. hørte noen som hadde den idag og de sa at en av oppgavene var og skrive litt fakta om broer.. opprinnelse.. hva de var bygget av osv.. har jeg helt feil?!? Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 cmon... hjelp meg ut her.. har hjerne teppe! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Kva med å spørre ho/han? http://www.skole.no/phpBB2/viewtopic.php?p...b82b4b1d8b5b28b Endret 4. desember 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå