Gjest Auauauau Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har så sinnsyke magekramper, skikkelig vondt, kommer i tak akkurat som rier med noen minutters mellomrom. Føler meg litt varm og generelt uggen også, og alt kom plutselig. Er dette noe som går akkurat nå? Hvor lang tid tar det isåfall før det går over? Håper noen vet om noe som hjelper også (nyco og cola som noen anbefalte en annen innskriver her hjalp IKKE meg!). Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Enda en idiottråd. GÅ TIL LEGE! Lenke til kommentar
Gjest Auauauau Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Enda en idiottråd. GÅ TIL LEGE! Hva behager?? Jeg lurer på om noen her vet om dette er noe som går for tida, og om noen tilfeldigvis har gode råd og dele! Om du ikke har annet enn frekkheter å komme med, ja, så la vær å svar! Lenke til kommentar
Theia Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vet ikke om du har vondt enda, men det kan høres ut som gallestein. Når jeg hadde det var det helt besatt vondt, og "angrepene" kunne vare fra en halvtime til flere timer. Hvis du fortsetter å ha smerter, særlig under høyre bryst, eller hvis du kaster opp, så må du komme deg til legevakten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå