Gå til innhold

Program for å slette filer som allerede er slettet.

Anbefalte innlegg

Det ble litt tullete emnetittel, men den burde gi mening etter at jeg har sagt mitt.

Nå er jeg mildt sagt dritlei av å ha "Gothic 3" på "programmer og funksjoner" listen min på windows vista. For den viser nemlig til at Gothic 3 er fortsatt på maskinen, noe den ikke er.

Jeg prøvde å slette det når spillet var installert, men det ville det ikke. Så da tok jeg en liten risk, og trykte på delete knappen.

Når jeg nå i denne stund prøver uninstall, så får jeg opp denne feilmeldingen:

feilmelding.jpg

Under detaljer står det:

Error Code: -5004 : 0x7e

Error Information:

>SetupDLL\SetupDLL.cpp (2004)

PAPP:Gothic III

PVENDOR:JoWooD Productions Software AG (##ID_STRING7##)

PGUID:02B244A2-7F6A-42E8-A36F-8C385D7A1625

$10.1.0.238

@Windows (6000) IE 7.0.6000.16546

Større drittspill har jeg aldri sett maken til.

Hvilket program kan hjelpe meg med å få fjernet denne dritten? Eventuelt en funksjon i windows jeg ikke vet om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søk etter filer og mapper med navnet "gothic" og "jowood" på c: partisjonen (eller den partisjonen du far windows på), og slett de. Det er ikke sikkert Gothic forsvinner fra lista da.

Deretter laster du ned og installerer Crap Cleaner, og ta en opprensking. (Trykk ja når du får spørsmål om å ta backup av registeret (Registry / Saker- fanen))

Lenke til kommentar
Søk etter filer og mapper med navnet "gothic" og "jowood" på c: partisjonen (eller den partisjonen du far windows på), og slett de. Det er ikke sikkert Gothic forsvinner fra lista da.

Deretter laster du ned og installerer Crap Cleaner, og ta en opprensking. (Trykk ja når du får spørsmål om å ta backup av registeret (Registry / Saker- fanen))

Ccleaner har jeg, og jeg har kjørt den en hel haug med ganger.. Saken er at jeg ikke har trykt på ja når jeg har fått spørsmål om register backup

Edit:

HURRA FOR CCLEANER!!!!

Det endret ikke noe på saken å kjøre noen av opprydningssøkene til ccleaner, men den hadde ihvertfall en liten "slett fra register" sak som er FANTASTISK Å HA! :D

Aldri mer noe fra JoWood.. Siste gang de har forpestet PC-en min!

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar
Saken er at jeg ikke har trykt på ja når jeg har fått sprøsmål om register backup
Backup av registerer er greit hvis ting ikke funker som det skal etter opprydding. Men det har det har ingen invirkning på gothic problemet.

Litt rart at opprydding i registeret ikke fjernet Gothic fra lista :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...