gapps3 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) det meste står vel i emne tittelen ... Men selv har jeg amerikansk ps3 så hvis noen har peil så sleng inn en post. Utolig synd VGP ikke har det ... Endret 4. desember 2007 av gapps3 Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Kanskje Movie Tyme. Har ikke bestillt noe derifra selv, men har hørt at siden skal være bra av brukere på dette forumet. Usikker på om de merker pakkene med 20$ som VGP, men kanskje noen her vet? Edit: Prisene er listet med britiske pund, men det ser ut til at alle Blu-ray filmene de selger er Region 1 NTSC, altså amerikanske. Endret 4. desember 2007 av XDamage Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Egentlig feilpostet. Men sjekk denne siden. Amazon.com, Play.com og Playx.no selger blant annet Blu-Ray-filmer. Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Kanskje Movie Tyme. Har ikke bestillt noe derifra selv, men har hørt at siden skal være bra av brukere på dette forumet. Usikker på om de merker pakkene med 20$ som VGP, men kanskje noen her vet? Edit: Nevermind, er jo britisk jo. hadde vært digg hvis de gjør det .. har best. litt på amazone men der må man betale mva. med en gan g hvis man tar med hurtig frakt .. kjipe greier .. Fikk "ratatuie"? ?? i går utrolig artig film .. :-) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Den heter Ratatouille. Denne er vel feilpostet denne tråden, men det får mods fikse opp i! www.axelmusic.com selger BD sone A, og du vil selvsagt også kunne kjøpe fra deepdiscount, play, amazon, platekompaniet og alle andre mulige nettbutikker. Bare sjekk http://www.dtvforum.info/index.php?showtopic=50447 for å finne ut om plata er regionfree. Selv kjøper jeg mest fra axelmusic, mye grunnet bra priser og kjapp levering. Deepdiscount ville jeg aldri anbefalt deg, da det tar ca 3-4 uker før man får det man bestiller. Amazon har fete priser, men dyr frakt, da jeg bestilte derfra forrige gang tok det vel sånn ca 1.5uker før jeg fikk det jeg bestilte. helt ok, men ikke topp Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCREEN=pr&pr=159 Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Noen som har erfaring med nettbutikkene over? Om de skriver eller ikke skriver lavere verdi? Lenke til kommentar
krillee Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Noen som har erfaring med nettbutikkene over? Om de skriver eller ikke skriver lavere verdi? har erfaring med cdon og playx....bra butikker begge to, rask levering (hvis alt er ¨på lager da) Lenke til kommentar
jatta Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har bestilt mange DVDer fra dvdtrax.com/no Fungerer veldig bra Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg kjøper i de lokale butikkene. 199kr Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg kjøper i de lokale butikkene. 199kr Det var da billig ... har kun sett de til 299,- i butikken . hvem kjede er dette .. Er samme pris som når jeg har best. fra amazone med hurtig frakt og mva. så det sier jo egentlig litt om de norske prisene.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er faktisk imponert over hvor raskt det gikk før at blu-ray var tilnærmet like billig som nye DVD-er. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg kjøper i de lokale butikkene. 199kr Det var da billig ... har kun sett de til 299,- i butikken . hvem kjede er dette .. Er samme pris som når jeg har best. fra amazone med hurtig frakt og mva. så det sier jo egentlig litt om de norske prisene.. Elkjøp har både ta 3 for prisen av 2 til 549 og 1 for 199 avhengig av hvilken by jeg drar til. Ellers har Platekompaniet Blu-ray til 199. Ikke på de nye riktignok, men på en del 90-talls filmer. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Meldarion: Er du sikker på dette ang Platekompaniet? http://www.platekompaniet.no/show.asp?kind...BLU-RAY#pagetop her kan man se at de aller fleste titler koster over 199,- I butikken syns jeg mange av de koster 249,- , hvertfall store titler som Spiderman, POTC o.l Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nå ble jeg usikker. Kan sjekke neste gang jeg er i sentrum. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Sjekk ut HiDefDVD De trikser litt med prisene om du er snill med dem. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Sjekk ut HiDefDVD De trikser litt med prisene om du er snill med dem. Hvor lang tid bruker de på levering? Er de dyre på frakt? ser de bruker DHL, UPS etc.. har en anelse om at det fort kan bli dyrere enn normalt Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Sjekk ut HiDefDVD De trikser litt med prisene om du er snill med dem. Hvor lang tid bruker de på levering? Er de dyre på frakt? ser de bruker DHL, UPS etc.. har en anelse om at det fort kan bli dyrere enn normalt Det er jo vanlig i statene å bruke andre post-selskaper enn US-postal service, og det er fordi det er konkurranse-dyktig på pris og levering... Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Sjekk ut HiDefDVD De trikser litt med prisene om du er snill med dem. Hvor lang tid bruker de på levering? Er de dyre på frakt? ser de bruker DHL, UPS etc.. har en anelse om at det fort kan bli dyrere enn normalt Prisene ligger vel fra 30 til 150kr pr. levering alt utfra hvilke fraktebyrå du bruker. Jeg har prøvd DHL og det billigste alternativet. Om en bor noen lunde sentralt har en pakken i posten 2-3 dager etter sending, om en benytter seg av den billigste kan det ta alt fra en uke opp til tre uker om en er utrolig uheldig. Jeg kan sende deg en PM ang. tollen, kan oppstå litt problemer der, men har aldri måttet betale toll for noe jeg har handlet der. Kjøpte en gang South Park sesonger for 1600kr og de slapp gjennom i en pakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå