Gå til innhold

Netshop yter topp service igjen.


Anbefalte innlegg

Jeg hører at noen klager på at Netshop har blitt dårligere på service. Men selv kan jeg bare si en eneste ting og det er at Netshop aldri skuffer meg, de ordner alltid opp på en fortreffelig måte om noe skulle være litt utenfor det man forventet.

 

Hadde nylig et tilfelle hvor de skulle gi meg litt ekstraservice hvor det alikevel gikk litt galt. Men det ryddet de raskt opp i og helt kostnadsfritt for meg.

 

Så Netshop, dere mister aldri meg som kunde :).

 

Både Netshop Oslo og Netshop Sandefjord var involvert og begge parter var en fornøyelse å ordne opp med. Man får følelsen av at Netshop tar vare på kunden og yter det lille ekstra når det trengs.

 

EDIT:

Jeg har i grunn aldri opplevd dårlig service av Netshop og bare det er en prestasjon i seg selv, å alltid holde en standard og alikevel yte ekstra.

 

Feil forekommer hos alle, men det er hvordan de retter den opp og server deg som kunde i slike situasjoner som imponerer meg hos Netshop.

 

PS!

Nei jeg er ikke betalt og har ikke fått noen gratis julegaver for å skrive dette hehe. Bare fornøyd kunde etter samtaler i dag.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe....morsomt å lese tråden over hvor Netshop.no har solgt vanlig Xbox 360 med HDMI utgang. Når alle pakket den opp så var ikke utgangen der. Heia Netshop! Tenk på de som får dette til Jul. Stakkars!

 

Nei, stoppet å handle hos de for lenge siden. Altfor useriøse. Og etter ørepropp skandalen så var det vel mange som byttet beite. Utrolig dårlig service hos Netshop.

Lenke til kommentar
har nå inntrykk av at alle nettbutikker har slike episoder.

Innrømmer uten å nøle at bedriften der jeg selv jobber har hatt "uheldige episoder". Dette på tross at vi gjør alt vi kan for å få fornøyde kunder, og å unngå dumme episoder. Vi er alle mennesker og vi tabber oss alle ut. Som det ble sagt her tidligere er det mye lettere å skrike ut når man føler seg dårlig behandlet enn motsatt. Det er bare til å bla gjennom forumet her.

Lenke til kommentar
Utrolig at dere hedrer noen for arbeid dere rett og slett betaler dem for... Legger dere et innlegg hver gang dama bak RIMI kassa slår feil, men retter det opp umiddelbart og?

Så lenge det er mennesker som sutrer verre fordi nettbutikker ikke kommer hjem til dem og syr puter under armene på dem, er det da bare bra med litt skryteposter så man ikke får helt skjevt uttrykk heller.. Skal ikke være forbudt å rose for noe lite, når det klages på så ubetydelige og urimelige ting her inne til stadighet også! :)

Lenke til kommentar

Aldri hatt problemer med noen butikker jeg. Elkjøp, Telenor (ok litt vrange til å innrømme feil..), Netshop, PSDATA, Komplett, MPX (komplett), Play.... kan sikkert nevne fler i fleng, de fleste tar meg seriøst.

 

Jeg tror mer at de som får "dårlig" service legger opp til det selv.

 

.."Je betaler faen meg ikke frakt til bake på denne dritten"... blablabla....

Endret av spurv
Lenke til kommentar

Aldri hatt problemer med NetShop, Komplett eller PS selv. Hvis man er hyggelig på telefon eller mail er det sjelden noe problem, men vet det er mange som legger opp til å få dårlig service selv (de som oppfører seg dårlig, får dårlig service). Hadde nylig en retur hos NetShop med ett hovedkort som ikke ville huske BIOS instillinger, men greide å knekke av "kroken" bak på PCI-E porten, men det var ikke noe problem! Kunne selv velge mellom nytt hovedkort eller andre produkter. Har bare go' ord om NetShop!

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Utrolig at dere hedrer noen for arbeid dere rett og slett betaler dem for... Legger dere et innlegg hver gang dama bak RIMI kassa slår feil, men retter det opp umiddelbart og?

 

Victurus!

Usaklig. Det er ingen selvfølge å få god service og som forbrukere liker vi å fremheve de som gir det. Vi er oppegående nok til å skille mellom prisnivåer.

Lenke til kommentar

Kjøpte en pc for en venn. Denne var i deler og kjøpt hos Netshop Oslo.

 

Det viste seg at disken var DOA (første data del jeg har fått som har vært DOA ved utlevering, og andre del jeg har hatt som har hatt en mangel).

 

Jeg prøvde disken med diverse diagnostikk programmer som alle sa det var feil med HDen. Skrev ned en utførlig liste for Netshop over all informasjon jeg visste om feilen, hvilken programmer jeg brukte og de forskjellige feilmeldingene.

 

Et par dager etter innlevering fikk jeg en e-post der det stod at det var bare å hente en ny HD hos dem.

 

Ufattelig kort tid de brukte. Erfaring med Elkjøp osv. er at de bruker tre- fire uker på å få undersøkt og kommet med tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Utrolig at dere hedrer noen for arbeid dere rett og slett betaler dem for... Legger dere et innlegg hver gang dama bak RIMI kassa slår feil, men retter det opp umiddelbart og?

 

Victurus!

 

Hvis ingen hadde lagt ut erfaringer om kjøp, og web butikk seksjonen kun inneholdt dårlige erfaringer, så hadde det vært mye vanskligere å ta et valg av nett butikk.

For jeg er rimelig sikker på at en eller flere har hatt dårlig erfaring fra samtlige web butikker.

Skulle vi alle gått på expert istedet da?

 

Når jeg kjøper en vare, og butikken er bra eller dårlig, enten det er på nett eller lokalt lar jeg folk få vite dette.

Blir da enklere for nestemann å vurdere hvor de skal handle. Når jeg kjøpte min Dell pc for 5 år siden, "reddet" jeg hele 7 personer i familie og venne krets fra å kjøpe dårlige celeron maskiner på Expert, og guidet dem bort til Dell, hvor de fikk mer for pengene og var storfornøyde. Skulle jeg latt være å fortelle dem om Dell siden jeg ikke har hatt en vare til retur?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...