Gå til innhold

Forslag til ny spiller med rundt 20gb?

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en Ipod Classic, men den har blitt ødelagt 2 ganger nå. De 3 siste ukene har jeg faktisk gått rundt med CD -spiller :p Jeg er temmelig misfornøyd og kunne tenke meg noe annet enn Ipod.

Alt jeg egentlig er innterresert i er musikk avspilling, alt annet dill er ikke så viktig. Forslag til en billig mp3 spiller med lagringsplass minimum 20gb?

Tusen takk for hjelp :)

Endret av marreflaten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her kan det godt være at du finner noe...

Joda, har faktisk sett der :) Men føler ikke noen av dem jeg fant der er fullgode alternativer til Ipod Classic . Er det noe sted de selger eldre modeller som kanskje har gått kraftig ned i pris? Har imidlertid lurt litt på Microsoft Zune 30, er det noe som kan anbefales? Men har hørt den har fått mye dårlig kritikk i media.

Zune 80 kommer vel ikke til Norge?

Endret av marreflaten
Lenke til kommentar
Her kan det godt være at du finner noe...

Joda, har faktisk sett der :) Men føler ikke noen av dem jeg fant der er fullgode alternativer til Ipod Classic . Er det noe sted de selger eldre modeller som kanskje har gått kraftig ned i pris? Har imidlertid lurt litt på Microsoft Zune 30, er det noe som kan anbefales? Men har hørt den har fått mye dårlig kritikk i media.

Zune 80 kommer vel ikke til Norge?

Den har mindre lagringsplass, koster litt, er ipod og heter touch.

Må si den er en verdig etterfølger. Den løfter alt ipod er kjent før opp til et veldig bra nivå.

Lyd og bilde er helt topp, og den ser også veldig pen ut. Veldig lett og navigere også.

Jeg kjøpte denne kun før og teste den, og jeg trur jeg blir og beholde denne.

Men fortsatt skal jeg ha meg en fin fin Cowon D2. Men den får vente noen dager da :p

To gode spillere men ikke med så mye lagringsplass du vil ha. Så vet ikke da om det er noe før deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...