Fjellhesten Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hei, Vurderer å kjøpe denne sykkelen Aprilia RS 125 men like rikke helt fargen(e). Hvor mye ville det kostet å lakkere denne i en annen farge med noe dekor? Kan ikke lakkere selv, bare så det er sagt Med dekor mener jeg å ha noe design på kåpene og ikke bare ha 1 farge på sykkelen. F.eks. sånn som denne; Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det er nok veldig vanskelig å si. Kommer an på motiv, lakk og sikkert mer. Du bør kanskje finne ut hva du vil ha, så gå til nærmeste lakkeringssted og spørre. Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Sendte en mail til en lakeringsspesialist. Men er jo noen som har lakert sykkelen sitt etter for mange riper o.l? Kan ikke en av dere svare? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Lær deg å skriv, kanskje noen skriver til deg. har du mange riper, sparkle, pusse, lakke. kommer ann på om du skal gjøre litt forarbeid selv, hvilke deler, årstid, lakk, kvalitet, mengde osv. Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) 1 Endret 15. oktober 2017 av Fjellhesten Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 10 000kr er ikke en nødvendighet. Kan få pressa ned til 6000kr, vel og merke, det er uten motivlakkering som jeg vet om. Gjør hel lakkeringa selv, slip ned, grunn opp, sparkle, lakke og send inn til motiv lakk derpå. Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...howtopic=156917 Ta en titt der. Jeg fikk hvertfall svar på mine spørsmål Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Var en kar på mopedportalen der som fikk hel lakering på rs125 til 4500 kr. Men hvis jeg gjør hel lakeringen selv, hvor ye tror dere motivet vil koste da? Si motivet skal være tiger-striper på begge side-kåpene, eller et løvehodet? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det beste vil være om du leter opp plasser hvor du kan få det gjort og høre om pris. Lenke til kommentar
Berny92 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 aha, så du sendte til camilla? lakkerer sykkelen min der nå.. har ikke sidekåper, though, bygd om til streetfighter, + at jeg kjøpte ny plastikk for best resultat. vell, lakk kommer på rundt 5-10 laken. kjøpte plast for rundt 5 lapper i tilleg. hvis du lakker hos camilla, får du best kvalitet, og akkurat det du vil ha, + at hun er utolig flink da. jeg anbefaler henne, er kanskje litt dyrere, men er verdt det spør du meg. Kan legge opp bilder når den er helt ferdig jeg. skal forresten ikke ha motivlakk jeg da. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Motivlakkering er rimelig harry. Tipper det kommer på en 20 000- 25 000 kr hvis du skal ha det, pluss at det blir umulig å få solgt sykkelen etterpå. Vanlig lakkering pleier å ligge på 4-6000kr. Skade og Lakk i Fredrikstad skulle ha 12000kr for å legge på Candy apple red. Lenke til kommentar
joakimss Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hei, jeg tenkte jeg skulle lakke min Aprilia rs 125 1998 Valerossi etter ett uheldig velt, fikk riper i sidekåpe og derfor vil jeg gjerne lakke over men vet ikke fargekoden eller pris:S noen som har litt peiling? bilde kommer, er altså sidekåpen som er rød så hvis dere søker på modellen kommer det opp bilder. trenger hjelp fort Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Lakkerer pleier å finne ut fargekoden. Regn med 2-3000 for en sidekåpe dersom du ikke gjør noe forarbeid sjøl. Ny kåpe ligger på rundt 5000kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå