Andrull Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 På den der sammenlignegaa fra ati, hvorfor i helvete sto ikke gt200 som powerfull men ATI's kort var powerfull? Nvidia: expensive, powerfull, power hungry'' ATI er så stapfull av løgner, håper ATI får noen gode 4*** kort bare for at Nvidia skal fatte at det er blitt konkuranse. :!: Tror ikke du skal da en sånn "test" alvorlig. Man skal alltid, jeg gjentar, alltid ta slikt med en bøtte salt. Har nå alltid vært slik propeganda frem og tiblake, der de kaller hverandres skjermkort for elendige. Hvis man bruker en slik graf/utsagn til å begrunne et PC-kjøp så kan man like gjerne snurre et par terninger. (de er verdiløse) Så du kan trygt puste ut. (har alltid vært sånn, og vil alltid være sånn) Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 håper de sender gtx kortet mitt fra komplett i dag bestillte i går men orderstatus sier åpen enda. håper jeg ikke var for sent ute. vil ha dette før helgen. Bestilte selv et Asus GTX 280 i går fra komplett, og det er sendt nå. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) XFX Vs. EVGA i Design syns EVGA sitt er helt sjukt rått! Hva syns dere? EVGA XFX Endret 17. juni 2008 av Rudde93 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Går på ett ut for meg... Bare det yter godt så er det det samme. Skal ha på vannblokk på det likevel. :!: Endret 17. juni 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 XFX's gruser Evga langt ned i støvlene :] Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Følger det med noe spill i XFX sitt? Isåfall hvilket? Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Fatter ikke at design kan være så viktig ? Ere bare meg kanskje...men nytt hardware er FETT AZZA i 5min, etter det ere langt til neste gang jeg "titter" ned i kassa. Og ja, jeg har vindu! Dessuten, grrrrruuuse? I helvete, åssen kan design gruse noe ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 :] Er litt dritt at "Designet/Art'en" er nedover.. tss Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 EVGA GeForce GTX 280 1024MB SSC Edition NVIDIA GeForce GTX 280 GPU. GeForce GTX 280 make games including Unreal Tournament 3, Assassin’s Creed, Call of Duty 4: Modern Warfare and S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Når jeg kjøpte 9800GTX sto det ikke noe om at noe spill fulgte med. Fikk Company of Heroes. (XFX) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Håper jeg får CoD4 min CoD4 er ehh.. ja.. dere skjønner tegninga... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) XFX's gruser Evga langt ned i støvlene :] Ikke når det kommer på kvalitetsjekken av produktene, er mye rart med XFX sine overklokkede utgaver Crappy support også som ikke er i nærheten av hva EVGA smeller til med, XFX er etter min mening det mest problematiske merke, hvert fall en av de mest problematiske Utseende er det siste jeg ser på, skal jo stå inni maskinen uansett? De siste XFX kortene jeg har vært borti har hatt noen av de mest ribbete bundelene jeg har vært borti, følgte ikke med overgang for PSU engang som nesten samtlige andre merker legger ved. Har testet ut 8800GTS 640MB og 320MB, 8800GTX XXX og 8800Ultra XXX. Alle ekstremt tynne bundler, følger jo ikke med noe? GTS kortene fungerte slik som de skulle, så ikke noe direkte å klage på bort sett fra bundelen da. 8800GTX var defekt ut av esken, og 8800Ultra XXX måtte klokkes ned for i det hele tatt å være stabilt? Tester de i det hele tatt sine overklokkede kort lurer nesten jeg på. Kontakter supporten dems, og det er jo overhode ikke noe som helst hjelp å få. Og etter litt google'ing og spørsmål på forum viser det jo seg at det er helt tydelig mest problemer med XFX kort Endret 17. juni 2008 av RamGuy Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Håper jeg får CoD4 min CoD4 er ehh.. ja.. dere skjønner tegninga... Hehe, samme situasjon her... Får vel jobbe meg opp litt penger (Koster 370 hos steam)... Crysis også for den saks skyld. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Nvidia Forceware/Geforce 177.35 WHQL Released http://www.nvidia.com/object/winvista_x64_177.35_whql.html Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 For noen er PC hobby og da er ikke design ute i det blå. For andre er maskinen et redskap, og andre en spillmaskin. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 For andre en kilde til sexuel nytelse med høgre og venstre? :!: Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Designmessig så ser referansekortet best ut. Reklame er sjeldent stilig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det også...min har hull med foring :!: Dama er sjalu på Petrine ( som pcen heter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå