Gå til innhold

nVidias kommende lanseringer, hva vet vi?


WheelMan

Anbefalte innlegg

På den der sammenlignegaa fra ati, hvorfor i helvete sto ikke gt200 som powerfull men ATI's kort var powerfull? Nvidia: expensive, powerfull, power hungry''

 

ATI er så stapfull av løgner, håper ATI får noen gode 4*** kort bare for at Nvidia skal fatte at det er blitt konkuranse.

:!: Tror ikke du skal da en sånn "test" alvorlig. Man skal alltid, jeg gjentar, alltid ta slikt med en bøtte salt. Har nå alltid vært slik propeganda frem og tiblake, der de kaller hverandres skjermkort for elendige. Hvis man bruker en slik graf/utsagn til å begrunne et PC-kjøp så kan man like gjerne snurre et par terninger. (de er verdiløse)

 

Så du kan trygt puste ut. ;) (har alltid vært sånn, og vil alltid være sånn)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fatter ikke at design kan være så viktig :)? Ere bare meg kanskje...men nytt hardware er FETT AZZA i 5min, etter det ere langt til neste gang jeg "titter" ned i kassa. Og ja, jeg har vindu!

 

Dessuten, grrrrruuuse? I helvete, åssen kan design gruse noe :D?

Lenke til kommentar
XFX's gruser Evga langt ned i støvlene :]

 

 

Ikke når det kommer på kvalitetsjekken av produktene, er mye rart med XFX sine overklokkede utgaver :thumbdown:

 

Crappy support også som ikke er i nærheten av hva EVGA smeller til med, XFX er etter min mening det mest problematiske merke, hvert fall en av de mest problematiske

 

 

Utseende er det siste jeg ser på, skal jo stå inni maskinen uansett?

 

 

De siste XFX kortene jeg har vært borti har hatt noen av de mest ribbete bundelene jeg har vært borti, følgte ikke med overgang for PSU engang som nesten samtlige andre merker legger ved.

 

Har testet ut 8800GTS 640MB og 320MB, 8800GTX XXX og 8800Ultra XXX.

Alle ekstremt tynne bundler, følger jo ikke med noe?

 

 

GTS kortene fungerte slik som de skulle, så ikke noe direkte å klage på bort sett fra bundelen da.

8800GTX var defekt ut av esken, og 8800Ultra XXX måtte klokkes ned for i det hele tatt å være stabilt?

 

Tester de i det hele tatt sine overklokkede kort lurer nesten jeg på.

 

 

 

Kontakter supporten dems, og det er jo overhode ikke noe som helst hjelp å få.

Og etter litt google'ing og spørsmål på forum viser det jo seg at det er helt tydelig mest problemer med XFX kort

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...