Gå til innhold

nVidias kommende lanseringer, hva vet vi?


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe vil vel bli bedre, men tror ikke på mye mer enn 10% de neste 6 mnd. Jeg tror det blir veldig spennende og se ati sine kort og tror 4850 kan slå GTX260 etter hva jeg har sett av forskjellige sammenligninger, og da blir jo 4870 jevn godt med GTX280 men til halveprisen, tror ati kan få en skikkelig bit i markedet blant de mer kravstore brukerne. ¨

 

Det blir værtfall mye bedre priser utover sommeren.

Lenke til kommentar

Jeg skal ihvertfall vente til 4870 utgivelsen.Kan bli intressant å se hva nvidia gjør i forhold til pris etterhvert hvis ati korta sparker fra.

 

Slik jeg forstår endel innlegg i denne tråden,er det waste of money å investere i et GTX 280 når en sitter med en 22" skjerm med 1680x1050 oppløsning.Kan det være mulig i spill med alt på high?

Lenke til kommentar

Jeg tror nå ikke jeg skal skrike ut og tro ATI gjør det så mye bedre, men det har absolutt en gylden sjangse. (for meg så har ATI skuffet for mange ganger til å kunne ta "ATI-seier" på forskudd)

Men skal ikke se bort ifra at de kan gjøre det bra for denne gang.

 

Selv sitter jeg på et stusslig P35 HK og har ikke noe nytelse av Crossfire. Ellers, jeg har jo et P45 HK, men det har bare DDR2 og PCI-e 8x. :(

 

Blir nok uansett å beholde 9800GX2, samt vente på Dual-GPU kortene fra dem begge. :thumbdown:

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...