Gå til innhold

nVidias kommende lanseringer, hva vet vi?


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når begynte pris å ha noe å si?

Kan godt hende f.eks ... Evga setter skyhøy pris på dette kortet, blir ikke nødvendigvis "bedre" kort av den grunn.

Så om kortet er billig, er vel det i bunn og grunn "beste valget" (sålenge det er snakk om samme kort)

Jeg forsøker å forklare prisnivået. Inno3d kort fra shg er ingen god indikator for den generelle prisingen. Isåfall indikerer 4500 derfra 5000,- ellers.

 

[GDI]Raptor: Gir du oss noen benchmarks kl 15:00 idag? Please vi har fortjent det

Som sagt tidligere så kommer mitt kort onsdag/torsdag.

 

Og dere vet jo hva som skjer når jeg mottar hardware :p

Og full specs osv som vi kan putte i 2. post ellerno :)

Lenke til kommentar
Amentio er ikke dumme på pris nei, men inno3d(som var billigst) er et utprega billigmerke, de ligger nesten alltid under alle andre. Tror ikke vi får se noen 280 kort under 4500,- i dag, heller mer rundt 4900,-

Vi har jo Club3D også. :)

(så kanskje vi får sett enda litt billigere?)

 

Edit: Ikke guru3D nei. :p

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Amentio er ikke dumme på pris nei, men inno3d(som var billigst) er et utprega billigmerke, de ligger nesten alltid under alle andre. Tror ikke vi får se noen 280 kort under 4500,- i dag, heller mer rundt 4900,-

Vi har jo Guru3D også. :)

(så kanskje vi får sett enda litt billigere?)

Club3D mener du? :p

 

Powercolor og Club3D pleier ikke å være så veldig mye billigere ved lanseringen men dropper ofte med meget gode tilbud litt i etterkant.

 

Foxconn er også et merke som Netshop pleier å ha gode tilbud med.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Min filosofi:

Kjøp brukt -> ta første buss til Elfa og skaff VRs -> innom tørrisleverandør på veien hjem -> flørt litt med loddebolten -> sitt å bench til du får streng beskjed om å legge deg når faren din står opp.

Så det er grunnen til at du har råd til så mye grovt brød. Ikke dumt når du allikevel skal ødelegge kortene :)

Lenke til kommentar
Min filosofi:

Kjøp brukt -> ta første buss til Elfa og skaff VRs -> innom tørrisleverandør på veien hjem -> flørt litt med loddebolten -> sitt å bench til du får streng beskjed om å legge deg når faren din står opp.

Så det er grunnen til at du har råd til så mye grovt brød. Ikke dumt når du allikevel skal *ødelegge kortene :)

Det stemmer.

 

* Det er en grunn til at dere ser lite til meg på bruktmarkedet ja :p

Lenke til kommentar

Resultater med GTX 280 i Tri-SLi av Kingpin:

 

Numbers speak for themselves I think ..I pushed a bit harder on some tests than others due to time limits this past week, but still managed some pretty nice numbers benching on my own again. So much easier to bench alone in the cave . I hear these aren't even the final drivers yet with the extra physX muscle. First ran some overclocked air numbers which the cards could easily do with stock voltage and fans cranked up on evga tool.

All three cards I tested could do 760 core on air with stock volts. This new rev of EVGA tool is so sweet.

 

På luft:

 

 

evga-gtx280-triple-sli-air.jpg

 

triple-790i-air-P.jpg

 

 

 

På LN2:

 

 

790isli-triple-tek9-40.jpg

 

p29416-2.jpg

 

Flere bilder og scores.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...