Gå til innhold

nVidias kommende lanseringer, hva vet vi?


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Varenr Beskrivelse Antall á Pris

2113745 Inno3D GeForce GTX280, 1024MB GDDR3 1 4.516,00 4.516,00 NOK

001301 Posten Norge 1 125,00 125,00 NOK

001000 Efterkravsgebyr 1 100,00 100,00 NOK

 

Varebeløp i alt - excl. moms: 3.792,80 NOK

 

Moms av varebeløp: 948,20 NOK

 

Varebeløp i alt - inkl. moms: 4.741,00 NOK

 

 

I alt og betale til shg.no AS: 4.741,00 NOK

 

 

 

Vi sier mange tusen takk for bestillingen :thumbs:

 

Hvor mye vil du ha for den du har bestilt?

 

 

Kommer kortet så skal jeg klokke det til hekkefjell :tease:

 

Sammen med dette kortet og cpu: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=951752&hl=

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Interessant.

 

Vil GTX280 yte bedre enn den kommende R700 til ATI? Finnes det noen tester, eller har ATI gitt ut minimalt med info om sin brikke? Er i allefall klar for et nytt skjermkort etter 8800 GT som så vitt er to uker gammel. :p

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Det stemmer ja.

 

Vent til i morgen tidlig - da kan jeg fortelle mer.

Kome igen, spitt det ut nå, imorgn kommer vi til få vite det uansett.

Ok, la oss late som vi er i en annen tidssone.

Jeg kan nevne, som tidligere, at det fins ca 10 kort i Europa (ingen i norden hvor vi er, bortsett fra de på Dreamhack) akkurat nå.

 

Det kortet som kommer min vei kommer med ilpost fra Kina, og blir sendt i morgen.

 

EDIT: I dag mener jeg..

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Interessant.

 

Vil GTX280 yte bedre enn den kommende R700 til ATI? Finnes det noen tester, eller har ATI gitt ut minimalt med info om sin brikke? Er i allefall klar for et nytt skjermkort etter 8800 GT som så vitt er to uker gammel. :p

Welkome til "melkeveien", sån har det blitt i disse dager, du må bytte kort annen hver uke.!

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar
Det stemmer ja.

 

Vent til i morgen tidlig - da kan jeg fortelle mer.

Kome igen, spitt det ut nå, imorgn kommer vi til få vite det uansett.

Ok, la oss late som vi er i en annen tidssone.

Jeg kan nevne, som tidligere, at det fins ca 10 kort i Europa (ingen i norden hvor vi er, bortsett fra de på Dreamhack) akkurat nå.

 

Det kortet som kommer min vei kommer med ilpost fra Kina, og blir sendt i morgen.

 

EDIT: I dag mener jeg..

 

Det var skuffende å høre. Det var jo snakk om at korte skulle være på lager fra og med første dag. Jeg som hadde planer om å kose meg med GTX 280 denne uken. Virker ut som jeg ikke vil få korte før den 25, jaja får kose meg med korte når jeg kommer hjem to uker etter den 26.

Lenke til kommentar

Om det stemmer Wheelman så har jo Nvidia gått tilbake til papirlansering igjen... Blir spennende å se om dette stemmer.

 

Kan jo også tyde på at det er vanskelig å produsere nok antall enheter til alle sammen og dessverre så står webshoppene som regel i siste rekke.

 

Om man er pessimistisk så betyr det at det er produsjonksproblemer som kommer til å gjøre at det blir vanskelig å få tak i kortene før medio august / september.

Lenke til kommentar
Interessant.

 

Vil GTX280 yte bedre enn den kommende R700 til ATI? Finnes det noen tester, eller har ATI gitt ut minimalt med info om sin brikke? Er i allefall klar for et nytt skjermkort etter 8800 GT som så vitt er to uker gammel. :p

Du er heldig gutt. Er den ikke 2 uker enda kan du jo bare sende den tilbake til nettbutikken og si at du vil ha pengene tilbake. ;)

Du har 14 dagers returrett uansett grunn ved nettkjøp/telefonkjøp.

 

Var det ikke sånn at korte skulle være på lager fra første dag?

Jo, den 18. som før var lanseringsdatoen. ;)

Men ettersom de har flyttet lanseringen til den 16. så blir det jo delvis papirlansering ville jeg tro. Kortene kommer jo ikke noe raskere til butikkene, og ifølge Asus så fikk de ikke inn før den 18.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...