Gå til innhold

nVidias kommende lanseringer, hva vet vi?


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting er sikkert, og det er at korte verken kommer til å koste 2500 eller 7000 kroner. Men en ting imellom der ja.

 

Noen som vet om Netshop Oslo får inn GTX 280? Isåfall så har jeg tenkt å dra der å kjøpe korte på mandag eller tirsdag.

 

Edit:

f828_1.JPG

 

Er det beste utsende jeg har sett til nå. Men ser det er merket "PCI-E 2.0" oppi hjørne, så det kan se ut som vi endelig får et kort som utnytter litt av den store båndbredden til PCI-E 2.0. :)

 

Men hva er den der "90 Day Step-UP" tingen? Er vel noe greier EVGA har?

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Step up betyr at du kan betale mellomlegget mellom det kortet du har, og det nye kortet du vil kjoepe, og returnere den gamle kortet.

 

IMO et godt tilbud saa man slipper aa vente paa neste generasjon. F.eks mange som kjoepte GX2 hos EVGA, selvom man visste om GT200, fordi de visste de kunne benytte seg av step-up naar GT200 kom ut :)

Lenke til kommentar

Er det noen som husker hvor lang tid det tok foer det kom adapter kit til MCW60 for G80 forrige gang? Haaper paa aa kunne kjoepe et adapter kit.

 

Er vel bare en vannblokk ute til dette kortet og denne blokken fra Aquagraf er heldekkende, noe jeg ikke egentlig liker.

 

Tror dette kortet vil kunne klokkes med stort hell, nettopp fordi den er saa varm at Nvidia var noedt til aa klokke den ned (i forhold til hva de oensket seg av ytelse. Hadde tross alt sett uendelig mye bedre ut m.t.p PR om de kom seg over en teraflop istedet for aa ende paa 933 giga flops.) for aa faa den til aa fungere med standard luftkjoeling.

Endret av MrGrandmother
Lenke til kommentar
endelig..beste review så langt,særlig slutten :D

 

Okey lovly, halveis in i tråden...husker ikke nøyaktig hva det var jeg leste så boblet jeg bare over av latter, noen der som vist tok det "veldig seriøst"

 

Sitter oppe i mitt 2 døgn så kan ha hatt litt inflytelse på hvor morsomt det var da.

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

Hmm så stor forskjell det var på de 2 testene fra pc-gamer og techpowerup, hva skal det bety og hvem burde jeg stole mest på ?

 

Og hvor mye kan det tenkes at beta drivere påvirker ytelsen negativt, jeg mener da altså ikke om det gjør det men hvor mye. For dere som har fulgt med en stund så hvor mange prosent bedre ytelse fikk f.eks 8800gtx fra det ble lansert\eller fra beta drivere ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...