Gå til innhold

nVidias kommende lanseringer, hva vet vi?


WheelMan

Anbefalte innlegg

Har i testen min brukt er ark som mål for luftstrømmen. Jo mer og raskere luftstrømmen passerer vifta, jo høyere vil arket bli blåst opp. (vinkelen synker)

Bak vifta har jeg plassert en rett overflate, eller i dette tilfelle et skjermkort for å få det mer ideelt.

La ut testen på

Og noen bilder:

testmedskjermkortfw3.th.jpg testutenskjermkortle9.th.jpg

 

 

Det der tror endte den diskusjonen... Selv bare fra 5cm -> 2cm ble det stor forskjell... På 0.5cm var det jo nesten ingen bevegelse på arket...

 

Edit:

Siden det virker som om ingen så bildet, poster jeg det igjen:

fridayjune1320082sg7of1.jpg

Endret av LooperNor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når slippes det kort den neste måneden? Noen som vil prøve å si når prisene har gått ned som følge av dette, med andre ord, når er det gunstig å kjøpe kort? Selv skal jeg ikke ut med mer enn 2500 kroner tror jeg, så lurer jeg på om jeg får mye mer for pengene om jeg venter en måned...

Lenke til kommentar
Når slippes det kort den neste måneden? Noen som vil prøve å si når prisene har gått ned som følge av dette, med andre ord, når er det gunstig å kjøpe kort? Selv skal jeg ikke ut med mer enn 2500 kroner tror jeg, så lurer jeg på om jeg får mye mer for pengene om jeg venter en måned...

 

Tviler på at du får kommende kort fra nVIDIA til 2500 kroner med det første. :wee:

 

Lanseringen er vel satt til den 16. eller 17. tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Når slippes det kort den neste måneden? Noen som vil prøve å si når prisene har gått ned som følge av dette, med andre ord, når er det gunstig å kjøpe kort? Selv skal jeg ikke ut med mer enn 2500 kroner tror jeg, så lurer jeg på om jeg får mye mer for pengene om jeg venter en måned...

 

Tviler på at du får kommende kort fra nVIDIA til 2500 kroner med det første. :wee:

 

Lanseringen er vel satt til den 16. eller 17. tror jeg. :)

 

 

Men, vis ytelsen er så jævlig mye bedre en dobbel kortet 9800gx2, og vis foreksempel 260gtx yter litt bedre enn 9800gx2 til samme pris?

 

9 tusen serien burde gå ned i pris?

Lenke til kommentar

Ser realistiske ut, og det ser ut som nvidia har noe kraftig på gang. Kjøpe 2 stykker så holder de nokk ganske lenge.

 

Muligens nvidia fans som har lagd denne testen siden 3870 x2 yter mindre enn 8800gt i crysis, har selv 8800 gt og begynner og lure veldig

 

Best, men ikke for enhver pris

Lenke til kommentar

Tja, støynivå tror jeg ikke er så farlig med. De siste xx-toppkortene/high-end kort med dobbelkjøler fra Nvidia har jo holdt et støynivå som er svært lavt. :)

Virket ikke som om strømbruket i LOAD var så altfor høy heller.

 

7900GTO, 7900GTX, 8800GTX, 8800GTS, 8800GTS 512, 9800GTX, 9800GX2 har ivhertfall vifter som de aller færreste vil høre stort av. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...