Gå til innhold

nVidias kommende lanseringer, hva vet vi?


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote fra GDI Raptor i en annen tråd:

GT200 tallene stemmer ikke på Crysis iallefall. Det kan jeg bekrefte. 3DMark gidder jeg ikke å ta bryet med å legge inn, men det er vel gankse irellevant... Iallefall 06 som er en gedigen CPU test.

 

Uansett

 

Ta alt som kommer fra The Inq med en stor klype salt, spessielt Charlie som skriver der.

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11368155

 

3DMark-tallene var dessuten VELDIG runde. :p

Endret av Sindre Aleksander
Lenke til kommentar
Hmm, hadde trodd GTX 280 skulle klare bedre i Crysis enn det. Når jeg hadde 8800 GTX og lånte en 24" skjerm så klare jeg rundt 30 på samme innstillinger. Altså liten forbedring fra 8800 GTX til 280.

Kommer jo helt ann på hvordan du testet og hvor du testet. Ytelsen varierer jo veldig fra område til område. Selv merker jeg jo en meget god forbedring fra 8800GTX til 9800GX2 i Crysis. Og den yter jo ikke dårligere....

 

Selv om jeg sikkert kjørte prosessoren høyere enn i deres test, så klarte jeg dog 500 poeng mer i Vantage på performance. På extreme så får de en del bedre enn meg(tror vi snakker om en 800 poeng), (tyder jo på at GTX 280 blir en del bedre) noe som sikkert kommer av at jeg kjørte med en kraftig overklokket Q6600 som ga meg en del ekstra poeng i lavere oppløsninger (performance).

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Quote fra GDI Raptor i en annen tråd:
GT200 tallene stemmer ikke på Crysis iallefall. Det kan jeg bekrefte. 3DMark gidder jeg ikke å ta bryet med å legge inn, men det er vel gankse irellevant... Iallefall 06 som er en gedigen CPU test.

 

Uansett

 

Ta alt som kommer fra The Inq med en stor klype salt, spessielt Charlie som skriver der.

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11368155

 

3DMark-tallene var dessuten VELDIG runde. :p

 

Alt for runde for at jeg skal tro på dem... Dersom noen har prøvd å lure folk her har de gjort en svært dårlig jobb...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...