Gå til innhold

nVidias kommende lanseringer, hva vet vi?


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det går da stort sett på en 19" wide også det, men om man bencher betaler man som regel ikke 4k ekstra bare for å få en større skjerm. Man tager det man haver :p
Men da er man en bencher ;)

 

Man kan vel omtrent regne med at Komplett trekker det første strået, som vanlig :)

Dere må rope høyt når første pris og kort synes på lager.

Lenke til kommentar
Man skal ikke legge veldige mye vekt på disse tallene, fordi spillytelse telles. Det endlige resulttet vil være direkte avhengig av driveren for GTX 280. Hvis spilleytelesen på krevende spill (les crysis) kan være i samsvar med 3Dmark06 resultatet, altså 134% mer enn 9800GTX i 1920x1200 Extreme, da er det virklig bra. De fleste har en 24" og vil bry seg mest om spilleytelse på 1920x1200 på full guffe.

 

De fleste har 19" og 22"

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvorfor 9800GX2 ikke er nevnt i den testen. Noen som vet? Det er jo tross alt toppkortet pr dags dato, og vil nok yte sånn ca det samme som GTX260 ut fra hva jeg så på tabellen som ble linket til tidligere i denne tråden.

 

anders!

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hvorfor 9800GX2 ikke er nevnt i den testen. Noen som vet? Det er jo tross alt toppkortet pr dags dato, og vil nok yte sånn ca det samme som GTX260 ut fra hva jeg så på tabellen som ble linket til tidligere i denne tråden.

 

anders!

 

Fordi den duger ikke? Jeg vet at nå får jeg Andrull på nakken, men når vi har en flott single-GPU som 9800GTX, hvem vil bry seg om baenchmark score for en double-GPU ?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hvorfor 9800GX2 ikke er nevnt i den testen. Noen som vet? Det er jo tross alt toppkortet pr dags dato, og vil nok yte sånn ca det samme som GTX260 ut fra hva jeg så på tabellen som ble linket til tidligere i denne tråden.

 

anders!

 

Fordi den duger ikke? Jeg vet at nå får jeg Andrull på nakken, men når vi har en flott single-GPU som 9800GTX, hvem vil bry seg om baenchmark score for en double-GPU ?

De bruker jo 3870x2 da..? Det er jo en double-GPU

 

anders! (WheelMan sitt påfunn :p)

Endret av anders!
Lenke til kommentar
Lol, eid. Du har et stort poeng :ph34r:

 

Du glemte "anders!" btw..

Hehe, gleder meg uansett stort til GTX260. Blir nok dette kortet jeg går for så lenge utsalgsprisen er sånn nogenlunde fornuftug. Skal følge med daglig slik at jeg får bestilt kortet så fort som mulig og slipper å vente på neste forsyning :)

 

Forrige innlegg er endret WheelMan

 

anders!

Endret av anders!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...